Citat:
Ursprungligen postat av the_c00l_guy
Det händer att jag också får sånt där.
Jag trodde det var svamp först men mina gick bort på ett par dagar.
Ibland när man rycker i den utan att ha duschat på en dag typ så blir det massa vitt äckligt torkat klet också, som kan liknas med gammal sarre men som i själva verket är typ avskrapad hud från såren, dvs gammal hud.
Har du inga besvär så spelar det ingen roll i min mening, om du är säker på att det inte är något annat.
Mina går i vågor, knullar i genomsnitt en gång per dag och det där händer lite då och då för mig.
ROCKA FILIPPINERNA MANNEN. Om en månad är jag i bangkok också!
Det trodde jag också först, men läkarn sa att han inte sett sådan svamp så droppade den tanken.
EXAKT så är för mig med det vita, om jag tvättar den o gnuggar lite så äre en jävla massa vitt som "ramlar" av. Fyfan vad skönt att höra, känner mig bra mkt lugnare nu! :-)
Najs man, vart i bangkok 2ggr senaste två månaderna

Khao san road mestadels, kanske därför jag ogillar bangkok

blir koh samui , koh phangan o koh tao för mig i december istället
Tack som fan för svar!
Citat:
Har också haft dedär, haft en hel del problem med kuken då jag haft ett extremt aktivt sexliv under åren.
Irritation eller en mild allergi mot något gissar jag på, om jag inte minns fel uppkom mina röda prickar efter mycket sex med något speciellt glidmedel under en tid. Tror nog du kan sexa på som innan men hm skit i kondom o glidmedel haha. Alternativt köp andra kondomer kanske.
Aa problemet är ju deras jävla fittkådisar som är gjorda för bebiskukar, kan i princip bara använda dem som det står XL o dyl på. även fast jag i svenska mått inte har XL.
Hehe ganska kul dock o se kassörskornas miner när man glider in o köper det
vet inte hur jag ska göra, vågar fan inte knulla någon här nere utan kådis (tänker på lokala girls då), svenska tjejer går väl an o min kk såklart. men vafan, kan ju inte bara hålla mig till blondies

kanske får beställa svenska kådisar över internet eller ngt.
Tack för svar iaf, känns jävligt mkt b'ättre nu!