2012-11-19, 12:16
Medlem
Halloj,

Befinner mig i phillipinerna och på senaste har det knullats en hel del, för ca 1-1.5 vecka sen hade jag sex med en brud varpå kådisen sprack och jag kom i henne. 2-3 dagar efter uppstår det röda prickar, de kliar inte öht eller andra besvär. prickarna är på förhuden och ollonet. Jag uppsökte läkare och fick pencillin + återkoppling 2 dagar efter, träffade då en annan läkare som inte visste och ville ta labtest.
testade mig för allt och allt var negativt.
Han menade på att det var slitage, att prickarna uppstår pga att det blir irriterat och ordinerade mig att inte ha sex på 3-4 veckor.
vilket är lite jobbigt, ska möta min kk om 4 dagar och vi har inte setts på en månad...

jag har en egen teori om att jag kan vara allergisk/känslig mot något medel på kondomerna. vad tror ni?

känner ni till detta med slitageprickar öht? är orolig för att dem inte vet vad dem snackar om och att jag bär på ngt trots labtesterna..
finns det något sätt för mig att skynda på återhämtningsperioden? salva eller dyl.
andra tips?

Otrolig tacksam för all form av hjälp!
Citera
2012-11-19, 12:23
Medlem
the_c00l_guys avatar
Det händer att jag också får sånt där.
Jag trodde det var svamp först men mina gick bort på ett par dagar.
Ibland när man rycker i den utan att ha duschat på en dag typ så blir det massa vitt äckligt torkat klet också, som kan liknas med gammal sarre men som i själva verket är typ avskrapad hud från såren, dvs gammal hud.

Har du inga besvär så spelar det ingen roll i min mening, om du är säker på att det inte är något annat.

Mina går i vågor, knullar i genomsnitt en gång per dag och det där händer lite då och då för mig.

ROCKA FILIPPINERNA MANNEN. Om en månad är jag i bangkok också!
Citera
2012-11-19, 12:23
Medlem
Hummlas avatar
Har också haft dedär, haft en hel del problem med kuken då jag haft ett extremt aktivt sexliv under åren.

Irritation eller en mild allergi mot något gissar jag på, om jag inte minns fel uppkom mina röda prickar efter mycket sex med något speciellt glidmedel under en tid. Tror nog du kan sexa på som innan men hm skit i kondom o glidmedel haha. Alternativt köp andra kondomer kanske.
Citera
2012-11-19, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_c00l_guy
Jag trodde det var svamp först men mina gick bort på ett par dagar.
Ibland när man rycker i den utan att ha duschat på en dag typ så blir det massa vitt äckligt torkat klet också, som kan liknas med gammal sarre men som i själva verket är typ avskrapad hud från såren, dvs gammal hud.

Har du inga besvär så spelar det ingen roll i min mening, om du är säker på att det inte är något annat.

Mina går i vågor, knullar i genomsnitt en gång per dag och det där händer lite då och då för mig.

ROCKA FILIPPINERNA MANNEN. Om en månad är jag i bangkok också!
Det trodde jag också först, men läkarn sa att han inte sett sådan svamp så droppade den tanken.
EXAKT så är för mig med det vita, om jag tvättar den o gnuggar lite så äre en jävla massa vitt som "ramlar" av. Fyfan vad skönt att höra, känner mig bra mkt lugnare nu! :-)

Najs man, vart i bangkok 2ggr senaste två månaderna Khao san road mestadels, kanske därför jag ogillar bangkok blir koh samui , koh phangan o koh tao för mig i december istället
Tack som fan för svar!
Citat:
Har också haft dedär, haft en hel del problem med kuken då jag haft ett extremt aktivt sexliv under åren.

Irritation eller en mild allergi mot något gissar jag på, om jag inte minns fel uppkom mina röda prickar efter mycket sex med något speciellt glidmedel under en tid. Tror nog du kan sexa på som innan men hm skit i kondom o glidmedel haha. Alternativt köp andra kondomer kanske.

Aa problemet är ju deras jävla fittkådisar som är gjorda för bebiskukar, kan i princip bara använda dem som det står XL o dyl på. även fast jag i svenska mått inte har XL.
Hehe ganska kul dock o se kassörskornas miner när man glider in o köper det
vet inte hur jag ska göra, vågar fan inte knulla någon här nere utan kådis (tänker på lokala girls då), svenska tjejer går väl an o min kk såklart. men vafan, kan ju inte bara hålla mig till blondies kanske får beställa svenska kådisar över internet eller ngt.

Tack för svar iaf, känns jävligt mkt b'ättre nu!
Citera
2012-11-19, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_c00l_guy
Är det bäst att tvätta mkt så man får bort den döda huden så fort som möjligt eller låta den vara??
Citera
2012-11-20, 15:09
Medlem
the_c00l_guys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kempegrejt
Är det bäst att tvätta mkt så man får bort den döda huden så fort som möjligt eller låta den vara??

Har ingen aning.
Men jag tycker inte om att ha den där döda huden kvar så jag duschar och tvättar rent rätt ofta när detta förekommer. Sen om det hämmar eller främjar läkeprocessen är högst oklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in