Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2005-05-05, 14:29
  #37
Medlem
Jomazis avatar
Det beror på, jag anser att den "personlighet" det tyder på när en tjej ständigt charmas av allt och alla är mycket oattraktiv.
Att att jag rent fysiskt äcklas av de flesta människor och tanken på en tjej som särar på dem för dessa spelar också in.

Och jag använder samma standard på mig själv.
Citera
2005-05-05, 16:11
  #38
Medlem
thebandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Känns inte som det du skriver är särskilt seriöst

Det är 100% sant. Men tro vad du vill.
Citera
2005-05-05, 19:33
  #39
Medlem
Läste ganska nyligen om genomsnittsknullandet för både killar och tjejer och det var inte över 15 olika partners under en livstid...
Så med andra ord är 15 pers mycket!
Citera
2005-05-05, 19:39
  #40
Medlem
Kojaks avatar
Jag tycker det är helt ointressant hurvida en tjej har knullat 10 eller 450 000 killar förutsatt att tjejen i fråga gjorde det för att hon tyckte det var skönt att knulla och verkligen ville ha dem i sig.

Tjejer som knullar för att vara "cool" eller för att man inte kan stå emot grupptryck är däremot sorgligt. Då är det andra problem, precis som vilka handlingar som helst man gör pga av att någon annan tjatar.

Jag har gärna en mer erfaren tjej än en osluld. Oskulder måste man lära udp, och det är inte mitt jobb.
Mitt jobb är att ta emot dem när de är "inknullade" och klara för lite mer avancerade grejer!
Citera
2005-05-06, 15:25
  #41
Medlem
cem77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojak
Mitt jobb är att ta emot dem när de är "inknullade" och klara för lite mer avancerade grejer!

Det är väl en bra mamma tråden handlar om och inte audition för en ny porrfilm heller
Citera
2005-05-06, 18:03
  #42
Medlem
tjohos avatar
Min fru hade varit ihop med 1 gosse före mig, passar mig utmärkt!
Hon har fått prova på den där kladdiga, tråkiga, dåliga debuten. Sen kommer jag som iaf provat några fler som räddaren i sängen, lysande.

Edit: Och ja, hon är mor till mina barn och vi är fortfarande ihop efter 15 år.
Citera
2005-05-06, 18:45
  #43
Medlem
onits avatar
Vad spelar det för roll?
Folk kan förändras.
Citera
2005-05-09, 00:59
  #44
Medlem
Terror Tommys avatar
Låt oss säga att en 20 åring bor i Sthlm, går ut 3 ggr i veckan och åker på charter 1 gång om året. Minst ett nytt ONS varje vecka från krogen och ungefär 1 ons per dag på charter semestern.
Fan det blir ju typ 60-70 knull om året och en del på FB tycker att över 5 är skabbigt.
Tänk er någon som gör det här från 15 till 30 års åldern.
900 sexpartners! Det är rätt imponerande faktiskt.

Jag vet folk som lever det livet, men jag är tyvärr inte en av dom
Citera
2005-05-09, 01:10
  #45
Medlem
onits avatar
Är det fel på lite sexuell erfarenhet? Skulle inte skämmas om jag hade haft fyra gånger så många som jag faktiskt har..
Citera
2005-05-09, 01:56
  #46
Banned
Alltid lika kul med dessa "nissar" som påstår att det gör då ingenting hur många som doppat i deras tjej. Fel, fel, fel, Alla grabbar vill ha en oskuld, iaf i den bästa av alla världar (var det Voltaire som skrev den?)

Personligen så ligger rekordet på 80 st när det gäller ett strul (fd modell 25år) som jag hade ett tag som kk ( satte aldrig på henne nykter) . När det gäller strikta ONS så lär det ju ha varit ännu fler avverkade per brud. För att inte tala om hororna man förlustat sig med. Shit, där kan man snacka volym. Är dock ingen hjälte direkt, varit med knappt hundra brudar.
Citera
2005-05-09, 02:02
  #47
Medlem
onits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ume69
Alltid lika kul med dessa "nissar" som påstår att det gör då ingenting hur många som doppat i deras tjej. Fel, fel, fel, Alla grabbar vill ha en oskuld, iaf i den bästa av alla världar (var det Voltaire som skrev den?)

Personligen så ligger rekordet på 80 st när det gäller ett strul (fd modell 25år) som jag hade ett tag som kk ( satte aldrig på henne nykter) . När det gäller strikta ONS så lär det ju ha varit ännu fler avverkade per brud. För att inte tala om hororna man förlustat sig med. Shit, där kan man snacka volym. Är dock ingen hjälte direkt, varit med knappt hundra brudar.

Tja, vet inte vad jag ska säga, det tycks ju inte ha påverkat din hjärna åt det fascinerande hållet <--inte menat som personangrepp..
Citera
2005-05-09, 03:45
  #48
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av onit
Tja, vet inte vad jag ska säga, det tycks ju inte ha påverkat din hjärna åt det fascinerande hållet <--inte menat som personangrepp..

Skönt att du tycker det!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback