2012-11-18, 09:24
Medlem
BadkarsfilosofeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, har inte du det?
Ett exempel är ju 12 åringen som våldtogs av den utsläppta livstidaren. Har du missat den tråden?

Varför tror du att invandrarbarn är skonade?

Nej.

Ja, men du är välkommen att länka.

De flesta främlingarna har vett nog att inte ge sig på sin egen familj.
Citera
2012-11-18, 09:25
Medlem
Eight08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theSnarf
Känns som ett troll det här...

Nu vet jag inte säkert om detta är ett troll eller inte, men förorten jag kommer ifrån och i skolan jag gick där så blev svenska tjejer tafsade på vare dag. Dom hade ett helvete rent ut sagt. Sen tillhörde att bli kallad svennejävel och svennehora vardagen. Skulle inte förvåna mig om detta stämde.
Citera
2012-11-18, 09:27
Medlem
MDCSs avatar
Är detta möjligtvis i Stockholms-trakten? Iaf, anmäl för fan och ta smällen själv, istället för att hon ska behöva stå ut med det här. Visa lite jävla ryggrad.
Citera
2012-11-18, 09:36
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadkarsfilosofeN
Mja, ingen av dem umgås med majoriteten invandrare, men det har ändå varit invandrare som begått våldtäkterna. Okontrollerbar libido känns som en gemensam nämnare för negrer och araber.

Jag är ung och har varit yngre, då hålls det inte tyst om saker och ting. Det handlar om fyra flickor, varav ingen har berättat det för mig, utan något jag har hört utav pojkvänner el dylikt. En av flickorna pratade om det under fyllan på en fest, där även jag befann mig, då inom hörselavstånd.
Du skulle alltså tala om fyra överfallsvåldtäkter?

Anmälda?

Låter osannolikt faktiskt.

Citat:
Det var alltså under denna perioden som invandrarna stod för 100% av överfallsvåldtäkterna?
I Oslo - ja, det var under den mätperioden som man talade om det. Hur det ser ut nu vet jag inte.

Citat:
Muslimska kvinnor? Inte har jag väl sagt att de hör till ditt folk?
Tråden uppges handla om hedersvåld och vår underlåtenhet att uppmärksamma detta. Anser du att hedersvåldet är utbrett bland svenskar?

Citat:
Trivialisera inte mitt budskap. Du vet mycket väl vad jag menar. Sedan om du tänker erkänna det eller inte är upp till dig.
Nej, det gör jag inte.
Citera
2012-11-18, 09:38
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Nej.

Ja, men du är välkommen att länka.

https://www.flashback.org/t1600022

Citat:
De flesta främlingarna har vett nog att inte ge sig på sin egen familj.
Till skillnad från svenskar, eller hur tänker du här?
Citera
2012-11-18, 09:42
Medlem
Kate80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eight08
Nu vet jag inte säkert om detta är ett troll eller inte, men förorten jag kommer ifrån och i skolan jag gick där så blev svenska tjejer tafsade på vare dag. Dom hade ett helvete rent ut sagt. Sen tillhörde att bli kallad svennejävel och svennehora vardagen. Skulle inte förvåna mig om detta stämde.

I skolan som jag gick på gick det nästan inga invandrare alls, men tjejerna blev likväl tafasade på och kallade för hora - av svenska killar. Jag blev indragen på toaletten och tafsad på. Vid ett tillfälle fick jag mina jeans helt sönderslitna. Det är inte bara invandrarkillar som håller på så.
Citera
2012-11-18, 09:49
Medlem
BadkarsfilosofeNs avatar
Citat:
Du skulle alltså tala om fyra överfallsvåldtäkter?

Anmälda?

Låter osannolikt faktiskt.

I Oslo - ja, det var under den mätperioden som man talade om det. Hur det ser ut nu vet jag inte.

Tråden uppges handla om hedersvåld och vår underlåtenhet att uppmärksamma detta. Anser du att hedersvåldet är utbrett bland svenskar?

Nej, det har skett under fester. Vad jag förstått det som.

Icke anmälda.

Det ger mig en aning om hur det ser ut i nuläget.

Nej, det är inte vad tråden handlar om. Tråden handlar om hur svenska flickor blir påtvingade mångkultur.

Nej, det anser jag inte.
Citera
2012-11-18, 09:57
Medlem
BadkarsfilosofeNs avatar
Citat:
https://www.flashback.org/t1600022

Till skillnad från svenskar, eller hur tänker du här?

Tack, kan du berätta på vilken sida man får reda på att flickan inte är svensk?

Ja. Sedan tvivlar jag inte en sekund på att om främlingarna bodde i sina hemländer så hade de också givit sig på sitt eget folk.

Jag har varit vaken hela natten och börja tappa bort mig i tråden nu, så om jag svarar skevt så ber jag om ursäkt och skyller på det.
Citera
2012-11-18, 09:57
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Nej, det har skett under fester. Vad jag förstått det som.

Icke anmälda.
Alltså umgicks de eftersom de befann sig på samma fest.

Citat:
Det ger mig en aning om hur det ser ut i nuläget.
Och det innebär vad? Att om man super ihop så utsätter man sig för risker?
Det är faktiskt sant oavsett etnicitet..

Citat:
Nej, det är inte vad tråden handlar om. Tråden handlar om hur svenska flickor blir påtvingade mångkultur.
Helt sant. Blandade ihop två trådar i något lustigt hopkok.
För lite morgonkaffe tror jag.
Citera
2012-11-18, 10:02
Medlem
BadkarsfilosofeNs avatar
Citat:
Alltså umgicks de eftersom de befann sig på samma fest.

Och det innebär vad? Att om man super ihop så utsätter man sig för risker?
Det är faktiskt sant oavsett etnicitet..

Helt sant. Blandade ihop två trådar i något lustigt hopkok.
För lite morgonkaffe tror jag.

Jo, det har du väl rätt i, men det handlar ju inte om vänner eller bekanta utan främlingar man träffar för första gången.

Ja, absolut, men risken för att något dåligt händer är större om man dricker alkohol med människor som inte delar samma syn på kvinnans rättigheter och skyldigheter. Invandrare alltså.

Allt väl då!
Citera
2012-11-18, 10:03
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Tack, kan du berätta på vilken sida man får reda på att flickan inte är svensk?
Jag citerar ur dom här:
https://www.flashback.org/sp34522067

Citat:
Ja. Sedan tvivlar jag inte en sekund på att om främlingarna bodde i sina hemländer så hade de också givit sig på sitt eget folk.
Det gör de här också, precis som svenskar ger sig på svenskar. Skillnaden är väl att vi endera inte ser det eller också kallar det "hedersvåld".

Läser du det citerade i Rocco-tråden så ser du också att det finns en ansats till att dölja just sexuellt våld i vissa fall. Där är det ju mammans vilja att skydda dottern som blir ett problem i domen.

Citat:
Jag har varit vaken hela natten och börja tappa bort mig i tråden nu, så om jag svarar skevt så ber jag om ursäkt och skyller på det.
Jag är också trött, vilket säkert märks i en del svar, dock halvvaken efter en kort sömn, så vi är nog rätt lika i status.
Citera
2012-11-18, 10:36
Medlem
BadkarsfilosofeNs avatar
Citat:
Jag citerar ur dom här:
https://www.flashback.org/sp34522067

Det gör de här också, precis som svenskar ger sig på svenskar. Skillnaden är väl att vi endera inte ser det eller också kallar det "hedersvåld".

Läser du det citerade i Rocco-tråden så ser du också att det finns en ansats till att dölja just sexuellt våld i vissa fall. Där är det ju mammans vilja att skydda dottern som blir ett problem i domen.

Jag är också trött, vilket säkert märks i en del svar, dock halvvaken efter en kort sömn, så vi är nog rätt lika i status.

Första gången jag har hört talas om en våldtagen invandrartjej.. Självklart är det inte mindre synd om henne för det.

Det kan hända, men jag tvivlar starkt på att det sker i samma utsträckning här som i deras hemländer. Det finns ett förakt mot svenskar. Jag minns ett fall från malmö(?) där ett tonårsgäng hade riktat in sig på att råna svenskar, bara för att de var svenskar. Bemötandet jag och så många andra får av invandrare tyder också på att invandrare ogillar svenskar. Generella termer, naturligtvis.

Ja, precis! Det är även vad som händer i samhället som helhet. Man talar inte om problemet i tron om att det ska försvinna, och det gäller all typ av brottslighet.

Hittills har du skött dig bra, med undantag för när du svarade i fel tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in