Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2012-11-20, 00:05
  #25
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Glädjeämnen och sköna hormoner och kanske något mer som frigörs. Det är en härlig känsla att komma hem från fabriken med skit under naglarna och stå och pumpa frugan bakifrån med hästkuken på köksbordet så att tapeterna släpper från väggen och få känna sig som en redig karl. Sedan sätter man sig framför tv:n, bakar en snus och knäcker en bira. Annat än att sitta på en offentlig toalett med en kanyl i armen.

Jaja vi fattar att du kryddar ditt svenne-liv med att överdriva saker med maskulin framtoning!

OnT: Tycker det inte går att jämföra droger & sex, det är 2 olika saker so don´t argue with me!
Citera
2012-11-20, 14:22
  #26
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pseudobroder
Rent spontant skulle jag väl svara att sex är så mycket mera än bara glädjeämnen som frigörs.

Instämmer här. Sex innefattar ju även närhet och kärlek, vilket i sig är en väldigt stor stimulans för psyket.

Man brukar ju säga att droger är kemisk kärlek, vilket är vad det är. Därför kan inte droger väga upp helt, någonsin, mot vad sex och kärlek kan åstadkomma. Det är få som väljer droger framför att ligga, och jag är tyvärr en av dem som väljer att berusa mig på droger framför att ha sex.
Citera
2017-08-23, 15:33
  #27
Medlem
Här i tråden verkar det finnas två läger med åsikter. Men varför inte kombinera sex och opiater så blir alla nöjda?

Har själv inte testat just den kombinationen (vad jag kan minnas) men Sex och droger går ju ofta hand i hand.
Citera
2017-08-23, 16:02
  #28
Medlem
Ketogan, Citodon o.s.v. är lallaremediciner, som du fick i snåla sjukhusdoser. Kom tillbaka då du skjutit heroin under ren rejäl AT. Ett läge där du dessutom skulle välja bort en timme med vilken het brud som helst mot en fix.

Fått morfin på sjukhus samt skjutit stulna ampuller i större doser, tycker inte det är särskilt mycket att ha jämfört med heroin. Dolcontin är dock bättre, är väl för att det är sulfat för någon annan skillnad är det ju inte mot Morfin Abcur.
__________________
Senast redigerad av powddder 2017-08-23 kl. 16:05.
Citera
2017-08-26, 14:17
  #29
Medlem
Låt bli att överanalysera detta för mycket utan var jävligt glad och njut av det faktum att kroppens egna lyckosubstanser räcker för dig.
Ditt liv kommer förmodligen te sig bra mycket bättre än för dem som föredrar opiater. Knulla lugnt.
Citera
2017-08-26, 15:05
  #30
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Här i tråden verkar det finnas två läger med åsikter. Men varför inte kombinera sex och opiater så blir alla nöjda?

Har själv inte testat just den kombinationen (vad jag kan minnas) men Sex och droger går ju ofta hand i hand.
Skulle aldrig få för mig att knulla när jag är påverkad av heroin. När det första lägger sig vill jag ha mer heroin eller mer pengar till heroin. Skiter i om det är min drömbrud som är vrålkåt, jag vill ha horse. Men det kan vara mysigt att sitta bredvid en tjej man verkligen tycker om när man är påverkad.

Tragiskt men sånt.
Citera
2017-08-26, 15:42
  #31
Medlem
BoJackHorsemans avatar
Jag har inte provat heroin men håller utan tvekan en psykedelisk upplevelse avsevärt högre än sex.

Vi är helt enkelt olika och våra receptorer påverkas olika.
Jag gillar opiater men kan skita i dem nästa dag. Däremot är jag nästan alltid sugen på att röka på trots att jag sällan gör det. Sex kommer väldigt långt ner på skalan av välbehag. Sex med någon jag älskar hamnar på samma nivå som röka.

Psykedelier i level 5 kommer på en ohotad #1.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback