Citat:
Ursprungligen postat av
Blalotus
Hahaha idag orkade han inte ens orka gå till jobbet utan ellinor fick rycka in... okej, det kanske ligger något i att han är lite oengagerad...
🤣 Undrade just hur länge det skulle ta innan han inte orkade masa sej dit i tid längre efter semestern!
Det dröjde ju inte särskilt länge.
Fattar inte varför ni som fortfarande betalar gör det.
Nu är det ju i och för sig hans pod så han sköter väl den som han vill men att folk går med på det, och då menar jag även gästande komiker. Det är ju inte direkt en engångshändelse. Nonchalant attityd mot er men så länge ni fortsätter betalar så ställer ni ju upp på det. Hans missbruk eller om det bara är slöhet...
Nåja.
Jag lyssnar ju inte ens längre så jag borde väl inte bry mej.