Citat:
Ursprungligen postat av
Blalotus
Är det första podcasten du lyssnar på?
För sommaruppehåll är mer eller mindre standard bland de 50+ poddarna jag lyssnar på iaf.
Nej, tycker de andra poddarna har rullat på ganska bra under sommaren, vissa spelar ju in i förväg etc. Har inget problem med att han har semester såklart han får ha det men hade väl varit tusen gånger mer logiskt att ta en extra dag och fixa tekniken innan och inte nu när det dragit igång igen och hans förmåga att kommunicera ut information är under all kritik. Han hade också under sommarperioden kunnat ha lite innehåll från patreonexklusiva poddarna läcka ut så man kanske blir sugen på att betala en summa varje månad.