2021-08-13, 02:58
  #5725
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlorianKanga
Dag 4 efter sjukt långt sommaruppehåll. En gäst ihopskrapad… Järpehag… blir en lång höst.
😂😂😂 Har han vilat upp sig ordentligt nu då så han åtminstone orkar komma i tid?
Boka gäster? Ska han verkligen måsta göra det själv? Ingen ny redaktör anställd?
Citera
2021-08-13, 11:56
  #5726
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlorianKanga
Dag 4 efter sjukt långt sommaruppehåll. En gäst ihopskrapad… Järpehag… blir en lång höst.
Är inte alla medverkande utöver Martin gäster?
Citera
2021-08-13, 13:14
  #5727
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B. Mystic
Är inte alla medverkande utöver Martin gäster?

Dag 4 var det Martin, Järpehag och ljudteknikern. Pratade om vilka tv-spel Martin gillade/inte fastnade för.
Citera
2021-08-13, 15:50
  #5728
Medlem
Ingen som reflekterat över att han använde "Anställa en redaktör" om jag får så o så många patreons, så jag har råd.. sen "anställa" en släkting i en månad.. Vad var sen svepskälet att hon inte kunde jobba kvar?.. Minns inte, men nya patreons räknar han med är kvar väl?
Citera
2021-08-13, 17:16
  #5729
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raikf1
Ingen som reflekterat över att han använde "Anställa en redaktör" om jag får så o så många patreons, så jag har råd.. sen "anställa" en släkting i en månad.. Vad var sen svepskälet att hon inte kunde jobba kvar?.. Minns inte, men nya patreons räknar han med är kvar väl?

Hon hade även andra jobb och kände att hon inte hade tid för amk, hon gjorde inget ytterligare uttalande. Men ja han borde fixa någon ny.
Citera
2021-08-13, 17:41
  #5730
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlorianKanga
Dag 4 var det Martin, Järpehag och ljudteknikern. Pratade om vilka tv-spel Martin gillade/inte fastnade för.
Åh fasen. Värsta tänkbara gäst med. Haha

Det går utför. Folk har väl tröttnat på hans snålhet och knarkighet
Citera
2021-08-13, 19:18
  #5731
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlorianKanga
Dag 4 var det Martin, Järpehag och ljudteknikern. Pratade om vilka tv-spel Martin gillade/inte fastnade för.
Åh fasen. Värsta tänkbara gäst med. Haha

Det går utför. Folk har väl tröttnat på hans snålhet och knarkighet
Citera
2021-08-16, 09:09
  #5732
Medlem
Inget avsnitt idag och noll kommunikation ifrån Martin.

Märkligt att efterhandskonstruktionen är "teknikfix".

Ja, du har ju haft tre dagar på dig fixa med tekniken som funkade fintfint i torsdagens usla avsnitt. Eller är det problem att boka in gäster den riktiga anledningen?

Får väl nöjja oss med Sebbe och singelmorsan och improgänget i framtiden samt någon keff musiker ingen någonsin har hört talas om...
Citera
2021-08-16, 09:21
  #5733
Medlem
st33rs avatar
Om han la redaktörslönen för den icke-existerande redaktören på att ge gästerna nån sorts ersättning så kunde han i alla fall dela ut några hundralappar till de medverkande. Han drar väl in 100 000 spänn i månaden nu?

Tycker det är tydligt att han missköter programmet ju mer pengar han fått in. När han stängde av halva programmet för ickepatreons tänkte man att nu tillkommer kanske mervärde. Men nä.
Han ids inte ens uppdatera patreonsidan. Inte ens minimal effort.
Information om vad som sker hänvisas till en sluten grupp på facebook, vilken jag inte har lust bli medlem i.
__________________
Senast redigerad av st33r 2021-08-16 kl. 09:25.
Citera
2021-08-16, 11:15
  #5734
Medlem
Att skicka ut ett meddelande om att de inte blev något avsnitt idag för att sen be folk att bli patreoner när det gått över 1 månad utan nya avsnitt, 0 uppdateringar angående schema, gäster och ingen redaktör känns starkt.
Citera
2021-08-16, 13:22
  #5735
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MdmDvl
över 1 månad utan nya avsnitt
Är det första podcasten du lyssnar på?
För sommaruppehåll är mer eller mindre standard bland de 50+ poddarna jag lyssnar på iaf.
Citera
2021-08-16, 16:54
  #5736
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Är det första podcasten du lyssnar på?
För sommaruppehåll är mer eller mindre standard bland de 50+ poddarna jag lyssnar på iaf.

Nej, tycker de andra poddarna har rullat på ganska bra under sommaren, vissa spelar ju in i förväg etc. Har inget problem med att han har semester såklart han får ha det men hade väl varit tusen gånger mer logiskt att ta en extra dag och fixa tekniken innan och inte nu när det dragit igång igen och hans förmåga att kommunicera ut information är under all kritik. Han hade också under sommarperioden kunnat ha lite innehåll från patreonexklusiva poddarna läcka ut så man kanske blir sugen på att betala en summa varje månad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in