Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
Det verkar som Soneby mest verkar nappa på att nån är eller blivit "lite känd" för att han ska känna att det är nån han borde bjuda in. Om nån han känner träffat nån som varit med i en ny tv-serie som är stor. Då blir han sugen. Varför? Jag tycker de bästa poddarna är de med enbart komiker.
Älskar när Isac Janson är med. Han har verkligen blivit bra sista åren.
Förutom att ingen "komiker" har sagt något roligt sen 2016...Frågan är egentligen hur många här som är Soneby & Co's trollkonton!...
Det som däremot ÄR kul är att andra svenska komiker har börjat dra kollegors material i sina poddar. (David S och Nisse, ni har lite pengar att hämta
Long live David S, David D, Fritte och Nisse!