2015-05-17, 11:50
Medlem
barnets avatar
Morgonavsnittet när dom tjafsar med varandra, kan man lyssna på det i efterhand någonstans?
Citera
2015-05-17, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnet
Morgonavsnittet när dom tjafsar med varandra, kan man lyssna på det i efterhand någonstans?
Finns hos din lokala podhökare - "AMK Morgon"!
Citera
2015-05-19, 03:00
Medlem
Vilket avsnitt är det där Fritte lackar på Max-personalen? Har letat i flera timmar efter det nu.. och vilka är era favoritavsnitt av podcasten? Motivera gärna varför!
Citera
2015-05-20, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bizki
Vilket avsnitt är det där Fritte lackar på Max-personalen? Har letat i flera timmar efter det nu.. och vilka är era favoritavsnitt av podcasten? Motivera gärna varför!
Någon favorit har man väl inte men nu när du ändå nämner det återkommande inslaget "Fritte lackar" så minns jag hur uppfriskande det var när Fritte lackade på ohyfsad hipstergubbe i kön på donken.
Muy skojigt.
Citera
2015-05-20, 13:12
Medlem
swimp78s avatar
Martin har varit lite grinigare än vanligt mot personalen sist veckorna
Citera
2015-05-20, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bizki
Avsnittet där Fritte får utbrott är nr 39 - En scam för Sverige.

Jag hoppas att Fritte kommer vara med lite oftare framöver i morgonshowen. Han är ofta väldigt rolig enligt mig och ett bra komplement till de andra.
Citera
2015-05-20, 15:26
Medlem
swimp78s avatar
Har fritte fått ett "day-job" eller varför har han varit borta så ofta från morgonprogrammet?
Citera
2015-05-21, 11:32
Medlem
appendixxivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Är det bara jag som tyckte att avsnittet med Kalle Lind och Simon Gärdenfors var bland det bästa på länge? Blev jobbigt uppenbart stundtals att Kalle jobbade med lite andra referensramar än de andra.

Kalle Lind sa väl inget som varken upprörde eller berörde,var inte rolig men heller inte tråkig.
Däremot tycker jag att han var ett praktexempel på någon som "stjäl allt syre i rummet".
Citera
2015-06-01, 16:45
Medlem
camejos avatar
Martin är som sämst när han brinner för något, bara maler på utan skämt om hur onda tjurfäktare och poliser är.
Citera
2015-06-01, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSoft
Avsnittet där Fritte får utbrott är nr 39 - En scam för Sverige.

Jag hoppas att Fritte kommer vara med lite oftare framöver i morgonshowen. Han är ofta väldigt rolig enligt mig och ett bra komplement till de andra.

Sant att Fritte lackar i detta avsnitt, däremot inte på Max-personalen! Mycket trevlig lyssning men skulle nästan kunna betala för att hitta avsnittet jag söker, har aldrig garvat så mycket som första gången jag hörde det. SNÄLLA NÅGON HITTA DET
Citera
2015-06-03, 16:33
Medlem
Är David inte längre tillsammans med Klara? Bläddrade slumpmässigt förbi några bilder på hennes instagram och såg en bild hon la upp för några dagar sedan med följande bildtext "Som 29-årig ensamstående med ett barn (som inte ens är hemma) måste man ju erkänna att nåt gått jävligt snett här."

Off topic, men ändå. Nyfiken bara. Någon som vet?

https://instagram.com/p/3RcuwXlkLB/?taken-by=klaras
Citera
2015-06-03, 20:25
Medlem
camejos avatar
Martin går hårt åt Edward Af Silén i veckopodden för hans plagiering, undrar om han kommer gå lika hårt åt den här skämttjuven: https://twitter.com/johabbed/status/605771430362386432

Finnlaugsson presenterar inga bevis men Nilles tystnad talar för sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in