Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-17, 09:06
  #409
Medlem
McPoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarBosse
De lär de nog ha. Tillsammans verkar ju AMK känna majoriteten av Stockholms stand-up-komiker, radiopratare, poddare och så vidare. Börjar det tryta i huvudstaden kan de väl ringa up sina polare från Malmö, om det skulle krisa.
Det stämmer säkert. Det känns som att de nog lär samarbeta en del med Adam & kompani-gänget också.
Citera
2015-03-17, 09:52
  #410
Medlem
swimp78s avatar
Känns som AMK balanserar på en smal egg där det oftast är bra, men trampar de liiite snett med morgonradion riskerar det bli rix morronzoo av det hela.

Hellre massa aviga komiker och poddstämning än smooth reklamradio-bajs
Akta sig för Adam Alsing bör de
Citera
2015-03-17, 10:48
  #411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Känns som AMK balanserar på en smal egg där det oftast är bra, men trampar de liiite snett med morgonradion riskerar det bli rix morronzoo av det hela.

Hellre massa aviga komiker och poddstämning än smooth reklamradio-bajs
Akta sig för Adam Alsing bör de
Jag tror (hoppas) att de själva är lika uppmärksamma som vi på reklamradiobajs så jag är lugn.
Adam lirar jävligt bra i podd och styr inte självmant ner i bajset om han inte blir ledd dit.
Citera
2015-03-19, 03:05
  #412
Medlem
ItWasJustifieds avatar
Har lyssnat ikapp litegrann och lyssnade precis på avsnitt 132. Det märks att Fritte är dumvänster och inte intellektuell vänster när han tror att tweetsen inte är påhittade.
__________________
Senast redigerad av ItWasJustified 2015-03-19 kl. 03:08.
Citera
2015-03-19, 09:09
  #413
Medlem
mmas avatar
https://www.kickstarter.com/projects...-morgonprogram

Dom verkar ha kommit i mål med insamlingen!
Citera
2015-03-19, 09:34
  #414
Medlem
swimp78s avatar
Konstigt det där med att det minskar ibland. Kan man "ta tillbaka" donationer?
Har för mig det var 202 000 igår, nu var det 201600
Citera
2015-03-20, 14:07
  #415
Medlem
DolphinMelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Konstigt det där med att det minskar ibland. Kan man "ta tillbaka" donationer?
Har för mig det var 202 000 igår, nu var det 201600

Ja det kan man, inga pengar debiteras från donatorernas konton förrän tiden på kickstarter-projektet är över.
Citera
2015-03-20, 15:15
  #416
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DolphinMelter
Ja det kan man, inga pengar debiteras från donatorernas konton förrän tiden på kickstarter-projektet är över.

Det poängterar dom till o med i podcasten.
Citera
2015-03-20, 17:49
  #417
Medlem
Isnatts avatar
Jag håller på att lyssna igenom podden från början nu! Har möjlighet på jobbet att jobba med lurar ibland så det kan bli ett par avsnitt.

David Druid, tyckte jag var bra, jävligt spontanrolig.
Martin tyckte jag illa om innan, men det har svängt tack vare podden, tycker han verkar skön. Men hans polishat förstår jag inte varför han inte släppet, sånt där trams brukar man väl växa från tänker jag. Nåt avsnitt var det tjafs om att han inte haft bälte i bilen, vem orkar bråka liksom.
Nisse, bra, oroar mig lite för honom.
Fritte
Citera
2015-03-31, 19:16
  #418
Medlem
softmoons avatar
Nu har de kört igång en test inför imorgon: http://mixlr.com/amkmorgon/
Citera
2015-03-31, 21:27
  #419
Medlem
DolphinMelters avatar
Genrepet inför imorgon var riktigt bra!
Citera
2015-03-31, 23:17
  #420
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DolphinMelter
Genrepet inför imorgon var riktigt bra!
Medhåller. Hoppas de reder ut tekniken (speciellt mystiska avbrottet) ordentligt. Deras egna prestationer känner jag ingen oro alls över.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback