2020-10-03, 13:05
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Du behöver vara Patreon för att höra innehållet dock. Eller är du ett klappmongo som tror dig kunna döma en bok efter omslaget?

Så du menar att efter de fria 30-45 min (eller hur lång det nu är) så blir det en helomvändning av innehållet och allt blir jättebra helt plötsligt?
Citera
2020-10-03, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Så du menar att efter de fria 30-45 min (eller hur lång det nu är) så blir det en helomvändning av innehållet och allt blir jättebra helt plötsligt?

De fria 20-30 minuterna?

Vill du diskutera GS finns det en annan tråd för det. Men ja, att lyssna 20-25% av ett program och sedan uttala sig om det känns väldigt märkligt. Tycker inte du?

Gör du på samma vis om du gör en bokanalys? Nu utstrålar du ju inte auran av en bokmal men ändå.
Citera
2020-10-03, 13:19
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
De fria 20-30 minuterna?

Vill du diskutera GS finns det en annan tråd för det. Men ja, att lyssna 20-25% av ett program och sedan uttala sig om det känns väldigt märkligt. Tycker inte du?

Gör du på samma vis om du gör en bokanalys? Nu utstrålar du ju inte auran av en bokmal men ändå.

Nej, jag har inget intresse av att diskutera GS, gav dig bara svar på tal att podden är skit.
Citera
2020-10-03, 13:22
Medlem
Citat:
Nej, jag har inget intresse av att diskutera GS, gav dig bara svar på tal att podden är skit.

Du var ingen höjdare på att ge svar på tal, gå en retorikkurs vetja.
Citera
2020-10-03, 16:04
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich
Tycker ändå att det har glänst till lite efter sommaruppehållet. Men det är ju inte så bra som det var för något år sedan. Här om dagen när My Gudmundsdotter, Sebastian Järpehag och Thomas Eriksson var gäst i samma avsnitt, fy fan. :P Som tur var så var även Josefin Johansson och John Gillberg gäster också och det var faktiskt ett ganska bra avsnitt.

Men helt klart hade ju AMK en högre lägsta nivå när Kringlan, Branne, Achmed, David Sundin, Albin Olsson m.fl var återkommande veckogäster.

Ja, det är väldigt mycket upprepningar. Har Martin blivit bekväm och lat? Han orkar ju knappt förbereda några samtalsämnen. Skickar inte Rasmus Hammarlund nyhetsbrev varje dag längre? Det är som sagt snuthat och att Trump är dum varje dag i princip.
Håller med, extremt trist med allt prat om amerikansk politik. Man får intrycket att Martin också ska rösta i det valet, så mycket som han tjatar om det. Jag skiter fullständigt i alla kandidaterna och vem som vinner, helt ointressant.
Citera
2020-10-03, 16:12
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:
Det absoult tråkigaste i AMK är när de har något sekundärt band eller sångare/sångerska, musik hör inte till i den podden. De absolut bästa avsnitten är när Rollins är med, de sämsta är när Järpenhagen skall promoto något skit ifrån Kallekur (eller vad faan hans band kallar sig?) tätt följd av Martins behov av att titta på Youtubeklipp hela tiden (har han missat att det media han verkar i är ljud och inte bild?).
Det är väl fint att de försöker variera sig lite med innehållet. Men som du säger, det är inte särskilt roligt när de bjuder in folk som ska spela live. Först blir det en plikttrogen dialog med artisten som man inte känner och som man inte bryr sig om. Och sedan behöver man spola förbi låten.

Också konstigt med alla YouTube-klipp ja. Helt fel medium för det. Fattar han inte att det är tråkigt för alla lyssnarna? Ibland tittar han t.o.m. på samma YouTube-klipp flera dagar i rad för att han vill visa hela stallet av gäster samma klipp. Astråkigt som lyssnare.
Citera
2020-10-05, 19:45
Medlem
BlackScorpion-Swes avatar
Stängde av efter några minuter. Samma gamla kommunistiska smörja och vänsterliberala lögner man hört 2 miljoner gånger förut. Fullständigt meningslösa människor. Denna punkten är ungefär lika intressant -------------------------->.
Citera
2020-10-06, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackScorpion-Swe
Stängde av efter några minuter. Samma gamla kommunistiska smörja och vänsterliberala lögner man hört 2 miljoner gånger förut. Fullständigt meningslösa människor. Denna punkten är ungefär lika intressant -------------------------->.

Lyssnar varje dag och älskart!
Tycker ju att folk som hatar Amk kan lämna denna tråden så att vi faktiskt kan diskuter, men jag vet ju hur gött det är att gå in och skriva av sig när jag lyssnat på skitpodden Gott Snack. Så kör hårt
Citera
2020-10-06, 17:57
Medlem
st33rs avatar
Bra lineup idag. Gillar Rollins, gillar Fanny, gillar Josefin Johansson, tycker den där skåningen är rätt ok han med. Clara Kristiansen är rätt bra om hon är med andra bra.
Citera
2020-10-06, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Bra lineup idag. Gillar Rollins, gillar Fanny, gillar Josefin Johansson, tycker den där skåningen är rätt ok han med. Clara Kristiansen är rätt bra om hon är med andra bra.

Japp, trevligt avsnitt idag!

Haha, Järpen var för gullig när han återigen skulle poängtera sin upptäckt att Trump sa "stand by" i debatten. Han är riktigt nöjd med sin unika upptäckt, det skall hamras in.
Citera
2020-10-07, 00:49
Medlem
BlackScorpion-Swes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2
Lyssnar varje dag och älskart!
Tycker ju att folk som hatar Amk kan lämna denna tråden så att vi faktiskt kan diskuter, men jag vet ju hur gött det är att gå in och skriva av sig när jag lyssnat på skitpodden Gott Snack. Så kör hårt

För all del. Hehe. Smaken är som baken. Vissa tycker det är jätteroligt att lyssna på Stefan Löfven och Jonas Sjöqvist, Maud Olofsson, Anders Lindberg och de med. Jag har personligen högre krav och vill inspireras av människor som säger som det är. Det behövs inte fler meningslösa kommunister som inte gör annat än promotar Sveriges undergång.
Citera
2020-10-07, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackScorpion-Swe
För all del. Hehe. Smaken är som baken. Vissa tycker det är jätteroligt att lyssna på Stefan Löfven och Jonas Sjöqvist, Maud Olofsson, Anders Lindberg och de med. Jag har personligen högre krav och vill inspireras av människor som säger som det är. Det behövs inte fler meningslösa kommunister som inte gör annat än promotar Sveriges undergång.

"Säger som det är"
Har du hört talas om confirmation bias?
De enda som "säger som det är" enligt flashbackare är folk som ni håller med.

Det är inte att inspireras enligt mig, det är bara ryggdunk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in