2020-08-20, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Jo det var Daniel som sa det, 1:30:08 in i tisdagens avsnitt.
Ja jäklar det var det. Brukar vara en röst jag har lätt att urskilja.
Citera
2020-08-20, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av workinman
Nej var inte Daniel, checkar listan över vilka som var med så måste varit Isidor Olsbjörk eller Thomas Eriksson.

Svårt att höra någon av dessa svänga sig med "vitaste" jag hört.

Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Jo det var Daniel som sa det, 1:30:08 in i tisdagens avsnitt.

Otippat.
Citera
2020-08-20, 16:08
Medlem
st33rs avatar
Daniel sanches känns som någon av de vitaste man borde kunna möta med den brytningen
Citera
2020-08-20, 16:11
Medlem
st33rs avatar
Daniel Sanchez har t om en lookalike
Namnfrände som Jobbar på jaktjournalen!

https://www.jaktjournalen.se/tronbyte-pa-jaktjournalen-daniel-sanchez-tar-over-nar-holger-nilsson-gar-i-pension/
Citera
2020-08-20, 20:27
Medlem
Jagerbys avatar
I debatten om Gott Snack är bättre/sämre än AMK så vill jag slänga in en ny utmanare: FalkEngberg & Brenning Podcast. Förträffligt trevligt och "lättlyssnat" på dryga timmen, och man slipper förseningar och "indraget snor" rakt i mikrofonen. Speciellt avsnitten med Robin Berglund och Simon Gärdenfors är värda att lyssna på.
https://www.youtube.com/watch?v=AU2HtmPNzoM
Som ni ser på länken finns avsnitten filmade på Youtube, vilket ändå adderar nånting.

Har egentligen inga problem med AMK, även om jag självklart inte diggar alla avsnitt.
Citera
2020-08-20, 21:41
Medlem
st33rs avatar
Jag känner 50% mindre lust att lyssna när han järpehag är med . Han "flyger" inte.
Citera
2020-08-21, 09:14
Medlem
blodpalts avatar
Det är faktiskt märkligt hur dåligt impro-gänget och Järpehag flyger trots att de varit med en miljon gånger. Sån himla skillnad på veckans avsnitt där onsdag var magiskt roligt med bara komiker, medan de övriga dagarna så stängde jag av pga bedrövligt.
Citera
2020-08-21, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
I debatten om Gott Snack är bättre/sämre än AMK så vill jag slänga in en ny utmanare: FalkEngberg & Brenning Podcast. Förträffligt trevligt och "lättlyssnat" på dryga timmen, och man slipper förseningar och "indraget snor" rakt i mikrofonen. Speciellt avsnitten med Robin Berglund och Simon Gärdenfors är värda att lyssna på.
https://www.youtube.com/watch?v=AU2HtmPNzoM
Som ni ser på länken finns avsnitten filmade på Youtube, vilket ändå adderar nånting.

Har egentligen inga problem med AMK, även om jag självklart inte diggar alla avsnitt.
Tack för tipset. Bra jobbpod likt AMK där det inte gör så mycket om man inte aktivt lyssnar en stund.
Att ha i bakgrunden på jobbet från jobbpc:n å slippa köra från mobilen och skifta headsets. Får bli dedikerad att lyssna på den på jobbet och inte lägga in den i pocketcast.

Verkar vara samma sfär som i AMK också så kul att få ett ansikte på en del av deltagarna man inte har koll på.
Citera
2020-08-21, 13:41
Medlem
swimp78s avatar
Känns som att så fort samtalet får upp minsta fart, öppnar Järpehag käften och "vill vara med". Det värsta är när han ska vara rolig också, prata en dialekt, spela med i komikernas riff. Det är som nån häller surdeg över fläkten, den slutar surra och flap-flap-flapppar allt långsammare och det blir plötsligt kvävande syrefattigt i luften..
Citera
2020-08-21, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Känns som att så fort samtalet får upp minsta fart, öppnar Järpehag käften och "vill vara med". Det värsta är när han ska vara rolig också, prata en dialekt, spela med i komikernas riff. Det är som nån häller surdeg över fläkten, den slutar surra och flap-flap-flapppar allt långsammare och det blir plötsligt kvävande syrefattigt i luften..

Tämligen usel gäst och verkar vara rätt usel på mycket mer. Han skulle ju ta truckkort i våras (sponsrat. av socialen får vi anta), verkade inte gå vägen och nu går han på vuxendagis likväl sponsrat av socialen med betald CSN. (Får vi anta)

Säger en hel del om vilka "komiker" som Martin kan locka. Daniel Sanchez som kan göra matlådor åt Martin och Järpehag som kan plantera växter åt Martin.
Citera
2020-08-21, 14:42
Medlem
Brottinators avatar
Hörde från en, vad jag bedömer som trovärdig källa, att Järpehag i själva verket utövar utpressning mot Martin för att få vara med. Det ska handla om vad Martin, ”XX” och ”XX” sysslat med i studion efter sändningstid. Den extremt jobbiga stämningen i studion när Järpehag är med tycker jag talar starkt för att det stämmer men vad vet jag, just throwing it out there!
Citera
2020-08-21, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Hörde från en, vad jag bedömer som trovärdig källa, att Järpehag i själva verket utövar utpressning mot Martin för att få vara med. Det ska handla om vad Martin, ”XX” och ”XX” sysslat med i studion efter sändningstid. Den extremt jobbiga stämningen i studion när Järpehag är med tycker jag talar starkt för att det stämmer men vad vet jag, just throwing it out there!

Snark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in