Citat:
Ursprungligen postat av
Trekvartsbyxa
Riktigt trist är det. Man lyssnar ju på podden för att det är de tre killarna som är med. Fast det krävs väl lite fräscht blod för att kunna klämma fram 2 timmars samtal per dag, var det samma personer som satt där hela tiden skulle man väl förbruka allt som finns att snacka om.
Men det måste ju vara lite svängigt folk även om de är bra musiker eller som idag fotbollspelare. Jisses vilka hemska standardintervjusvarsformuleringar. Inget ont om personerna men det räcker inte att vara intressant eller snäll eller världsmästare för att det ska bli bra radio.
Jag är helt med på Sonebys linje "men ring helst inte..." och jag utökar den gärna till "men kom helst inte hit..." om vederbörande inte är entertainig utöver andra egenskaper. Det hjälper inte om det är en astronaut som sadlat om till porrskådis alltmedan han haft fyra billboardettor. Är han inte en entertainer så flyger det inte. Är det en entertainer i studion så kan cykelhjälmar bli ett fullgott samtalsämne.
Farligt nära "vanlig" morronradio annars Martin! Den sorten vi inte gillar alls!
Men i det stora hela är det jävligt bra. Jag kan inte lyssna live men det är stor glädje varje gång ett nytt avsnitt landat i iTunes.