Citat:
Ursprungligen postat av
EvilConCarne
Han får ju in 9,262 dollar per månad nu de utgifter han har vad jag har hört är ju studiohyra på 32 timmar i månaden, lön till Ellen på 2 timmar och nån avgift att AMK Morgon ligger på libsynpro. Såååå tror inte de kostar 84000 kr så Martin har det nog bra.
Är väl mer än 32 timmar i månaden dom spelar in? Fredagsavsnittet har du inte räknat in?
Blir väl minst 40 timmar/mån?
Sen jobbar väl Ellen mer än 2 timmar? Förmodligen samma antal timmar som Martin hyr studion.