Nu är det så att igår runt 5 tiden så umgicks jag med en person (som drog hem runt 6) som senare mot 11 tiden började spy osv. Idag har jag mått illa sen runt 12 tiden och legat sen runt 1.
Jag har vare på toa och skitit typ 5 gånger, jävligt löst men har inte spytt någonting. Nu känner jag inte av något illamående men magen låter och har sig.
Så har jag fått magsjuka? Isåfall är sannolikheten större att ja bara kommer ha diarré än att jag kommer börja spy?
Nu är det så att igår runt 5 tiden så umgicks jag med en person (som drog hem runt 6) som senare mot 11 tiden började spy osv. Idag har jag mått illa sen runt 12 tiden och legat sen runt 1.
Jag har vare på toa och skitit typ 5 gånger, jävligt löst men har inte spytt någonting. Nu känner jag inte av något illamående men magen låter och har sig.
Så har jag fått magsjuka? Isåfall är sannolikheten större att ja bara kommer ha diarré än att jag kommer börja spy?
Om du mår bättre med lite socker i dig så föreslår jag att du äter och dricker lite mer! Om det nu skulle vara så att du börjar spy så är det ju bra att du har bunkrat upp med lite energi och även någonting att spy upp.
Edit: Alltså ta en macka eller så, en massa ahlgrens bilar och läsk lär ju inte göra att magen känns bättre.
Lite sent svar kanske, men är man orolig så påverkar det magen något så enormt. Jag själv har emetofobi (fobi för att spy) och det är ett rent helvete under vinterhalvåret då jag går runt och oroar mig hela tiden, vilket sätter igång magen, vilket gör att jag oroar mig ännu mer, blir världens onda spiral som bara ångestdämpande biter på.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!