Citat:
Ursprungligen postat av Gavlebo87
Tiden var ca 18.15. Tyvärr så var jag så "uppjagad" över att jag trodde mig se tuula att jag inte la märke till den hon gick med bortsett från den ungefärliga åldern då. Tror att hon hade axellångt brunt hår, men det är också det enda jag minns.
Men det kan väl omöjligt ha varit hon, någon borde ha gjort något. Dock var det väl kanske inte så många som kände till hennes försvinnande vid just den tidpunkten?!
Var den andra personen kortare eller längre än "Tuula"? Den ena dottern är lite kortare än henne och den andra drygt ett halvt huvud längre. Osäker på nuvarande hårfärg på dem dock. Den kortare dottern var med på skallgången och jag
har för mig att hon hade brunt axellångt brunt hår, men är inte alls säker.
Men tycker det låter helt osannolikt att det skulle varit en dotter som gick med henne vid den tiden. Låter osannolikt att hon skulle gå mitt i centrum också, så jag tror nog inte det är henne du såg, men hur som helst tycker jag att du åtminstone ska ringa polisen. Kan ju vara nån annan som lämnat ett liknande tips och då kan ditt tips helt plötsligt vara uppbackat av ett annat och högst relevant.