[quote=Tvilling69]Om jag hade miljoner och blev ertappad med handen i kakburken så skulle jag också försöka få det att se ut som att jag begått självmord

Jag skulle ta de förskingrade pengarna som jag förvarat i madrassen och lägga körkort, pass och nycklar på bordet. Be min medbrottsling koppla på cykelhållaren på bilen och hänga på cykeln (jag måste ju kunna ta mig fram på något sätt) Sen skulle färden mot mitt hemland Finland börja och väl där ber jag en släkting hyra en stuga åt mig i sitt namn (han/hon får givetvis betalt för att göra det och för sin tystnad). Sen är det bara och byta frisyr och hårfärg och börja ett nytt liv. Medbrottslingen har redan fått sin del av bytet och återvänt till Sverige så honom ser jag inte av något mer. Sen skulle jag leva ett rikt pensionärs liv och skratta åt alla korkade människor som tror att jag har tagit livet av mig. Självmord är inte att tänka på....jag har ju flera miljoner att festa upp först

. Sen skulle jag höja mitt glas och säga "Tack för bidraget alla innevånare i Gävle kommun" SKÅL.

[/QUOTE
Mycket bra

och sedan senare ta färjan till Estland kanske och med ny identitet till världen, skål Tuula