Citat:
Ursprungligen postat av flazbaz
17M = 34000 500-lappar = 34 kilo. Good luck!
Förvisso tillkommer avgiften på övervikten
Man skall i och för sig aldrig underskatta den "Finska sisun" .. Men jag har redan ifrån början av historien haft så svårt att se en medelålders kvinna lämna familj och ett gott anseende för att dra i väg utomlands utan något som helst socialt nätverk. En av anledningarna var även att hon dök upp på MPS sida, vilket talar för att anhöriga säkert misstänkte att hon var "nedstämd" som det brukar heta i efterlysningarna.
Men nu har även jag börjat tvivla... Utan att egentligen förstå hur hon knåpat ihop kontona så borde det rimligtvis finnas en slant kvar (spelkonto,bankfack el dyl)om hon helt spontant mitt i grötfrukosten bestämde sig för att cykla iväg och ta sitt liv av daga. Dessutom är hennes utseende av den arten att hon finns i dussintal på stan. Har sett henne på både Ica och t-bana. Ibland kan det sitta upp till tre Tuulor i en och samma vagn. Prognosen för att någon skulle känna igen henne enbart utifrån bilder som publicerats är nästan otänkbart. Att även pengarna är borta tyder ju faktiskt på att hon lever...