2005-04-15, 10:21
Medlem
vad tycker ni om nya programledarn?

själv tycker jag han e om möjligt ännu sämmre än tina med tillhörande mormor.
Citera
2005-04-15, 10:30
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oxxxen
vad tycker ni om nya programledarn?

själv tycker jag han e om möjligt ännu sämmre än tina med tillhörande mormor.
Tina var BRA, den nya är mindre bra men ändå ganska ok. Däremot hatar jag hon den där Sara eller vad hon heter (som var med i Filmkrönikan förr i världen). Hennes kommentarer och frågor är så fåniga att det gör ont att lyssna på dem. Den där "matnörden" är riktigt jobbig också, dels för att hon har ett fult dubbelt efternamn och för att hon pratar som en dagisfröken.
Citera
2005-04-15, 13:23
Medlem
Deannas avatar
De kunde ju förnyat programmet lite.. Det är ju samma koncept igenom hela programmet (en kock, en bakom kameran, små repotage, allt slutar med middagsbjudning).
Sen har jag svårt för Niklas som person. Han har jobbigt språk och är ganska så ocharmig (Tina var ju iallafall liiiite charmig). Maten som lagas verkar inte heller så speciellt orginell..
Dock gillar jag Lisa Förare-Winbladh, hon skulle fått tagit över efter Tina.
Citera
2005-04-15, 13:37
Medlem
Agent Coopers avatar
Tycker hela programet suger hårt. Även fast jag tycker att den nya killen var något bättre!
Men det finns bara en inom yrket tv-kock: Floyd!!!
Citera
2005-04-16, 16:06
Medlem
IG och återigen IG. Tycker att Tina var mycket bättre än den nuvarande, detta behöver ju inte i sig betyda att tina var särskilt bra...
Citera
2005-04-16, 16:55
Medlem
Gwyllyras avatar
Ingen höjdare. nu är väl matlagningsprogram i sig dötrista, men att man fortsätter med samma koncept som förut är fantasilöst. Den nya killen är väl "söt"- och han vet det. Men. han kämpar hårt för att charma och verkar tillkonstlat uppspelt. Och sen den där bakgrundsprataren......
Citera
2005-04-17, 12:48
Medlem
Villons avatar
Tycker det duger. Det är väl fortfarande maten och inte kocken det handlar om, och Mat är fortfarande en av de få matlagningsprogram där man faktiskt hinner uppfatta vad de jävlarna egentligen gör. Värsta exemplet på matlagninsprogram måste ju vara det där "middagstipset" eller vad det hette som gick på TV4 förr i världen, fem minuter långa, hårt nedklippta sändningar som inte sa ett skit.
Citera
2005-04-17, 12:49
Medlem
Villons avatar
För övrigt håller jag med tidigare talare om att det bara finns en kock, nämligen Floyd.
Citera
2005-04-17, 22:00
Medlem
cosmic_dancers avatar
Jag gillar också programmet. Man hinner med mer somsagt var än dom där korta inslagen som tv4 brukar ha.

Sen gillar jag repotagen han christer gör. Det som var nu sist, var ganska intressant om msak. Att banan inte behöver smaka banan för alla. Visst man kan ju tycka det är gott eller otäckt men att man kan tycka det smakar helt olika. Sen han den där smakkännaren som åt et digestivekex och kände kolasamk, papper och massa annat...

men mest gillar jag repotagen för att jag är lite torsk på honom.
Citera
2005-04-18, 01:44
Medlem
StigAllans avatar
Tycker att det är bögvarning på nya kocken.
Är det som vanligt att kocken är bög?
Citera
2005-04-18, 01:58
Medlem
Bråkmakarns avatar
Jag har bara sett reklamen och reagarar som stigallan.

Fan, antingen får dom ha en man eller en kvinna som programledare, inte nåt mitt i mellan
Citera
2005-04-18, 02:15
Medlem
han är tydligen väldigt framgångsrik den där snubben. Egen restaurang och grejer. Men hans problem tycker jag är att han gör för avancerade grejer... Tycker det borde finnas ett matlagningsprogram för såna som inte vill hålla på och laga massa avancerade grejer med konstiga ingridienser utan vanlig basmat. Jag antar att man får söka sig åt UR-akademien isf...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in