Citat:
Ursprungligen postat av BME
Vad har hon rökt får man ju undra? vilken kedja pratar vi om? Kan juh vara värt att åka en lite längre bit för att slippa samhalls apotekare som denna? Fattar inte hur man kan misstolka lagen öht. Jag blir fan upprörd på riktigt.

Statligt, ej privat! Upprörd är milt i sammanhanget, men har valt att hålla god ton. Problemet är nog att det i författningens rubrik står handel med sprutor och kanyler.
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Ordlexikon.
Man blir mörkrädd av hur jävla dumma vissa människor kan vara. Stå på dig!
Inte för att vara den, men denna chef är av annan härkomst än svensk, om det kan vara bidragande orsak låter jag vara osagt.
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Ha ha så otroligt inkompetent chef om hon inte kan tolka den enkla texten, det är fan skrämmande att sånna personer har en chefspost
Problemet är att kärringen inte
vill förstå endast för att kunna neka dig att handla....
Buss på kärringen igen

Hon kan inte neka mig, det går bara inte då jag kan styrka att det är för medicinskt behov. Bad min läkare skicka ett recept på medicin som måste injicieras. Tänker köra upp det i ansiktet på henne i morgon. Men väntar nu på att få namnet på vem den ansvarige är. Ska även förbi ett annat apotek i morgon och hämta upp 200 sprutor och 200 kanyler, ska även trycka upp dessa i ansiktet på henne.
Det hela har blivit en principsak, jag har rätt och tänker inte vika mig tills jag fått rätt. Hur fan kan man tolka detta så felaktigt?