Citat:
Ursprungligen postat av
nerobol5
Hej!
fyllde i papper som jag skrev ner namn osv på+användningen=modelbygge m.m!
fått handla 3ggr under hela året o vid 1tilfälle endast 10nålar o vid de andra 2 gngrna 100kanyler/gng
sedan har det ej funnits i lager o de verkar aldrig ta hem heller på apotekena jag varit inklusive apoteket på sjukhuset i västerås(de visade t.o.m sin skärm att det va slut på kanyler o iregel dåligt med det i lager oxå)
Så hmm i västmanland verkar det lite si o sådär med inköpen på apoteken oavsett användnings området!
så håller mig t internet då man får antal o storlekarna man behöver o max ngn dags väntan(dock betydligt dyrare än 37kr/100 kanyler som jag betalat på apotekena i staden.men då det e dåligt med skiten i deras lager så skiter jag i kostnaden,men ser kanske annorlunda ut i större städer osv??
MVH+lycka till!
Nu var det just Västerås det gällde!
Kollade lagersaldo och nålar verkar finnas (nu minns jag inte var det var, men stod 1-2st i lager på ett specifikt apotek på apoteket.se). Apoteket jag blev nekad på var vid Ica maxi på erikslund, där fick jag höra att de kunde beställa OM jag fick rätt, vilket jag inte fick.
Har ju små orterna runt omkring som tex. Surahammar och Hallstahammar, gissar på ett apotek per ort. Får se vad jag kommer fram till, återkommer med resultatet oavsett!