2013-05-02, 17:46
Medlem
Koggamojjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Allting serveras inte på silverfat här i livet!
Hur tror du jag gjorde, spådde i en glaskula eller?

Så för att du fick det jobbigt måste alla få det eller? Om en person har svaret och vill dela med sig så är det väl fan så mycket bättre än att alla pundare i en stad ska gå runt till alla apotek och faila?
Citera
2013-05-02, 18:11
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koggamojjen
Så för att du fick det jobbigt måste alla få det eller? Om en person har svaret och vill dela med sig så är det väl fan så mycket bättre än att alla pundare i en stad ska gå runt till alla apotek och faila?

Kan inte mer än hålla med, ids man inte hjälpa till så kan man ju iaf ha förstånd nog att hålla sig från att posta.
Citera
2013-05-02, 18:24
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Kan inte mer än hålla med, ids man inte hjälpa till så kan man ju iaf ha förstånd nog att hålla sig från att posta.

Är man så jävla efterbliven så att man inte hittar till ett apotek bör man nog hålla sig borta från aas...
Sen säljer säkert inte personalen till pundarOla som är helt gul i guden av hepatit....

@ "koggamojjen" nej det var inte alls säskillt jobbigt för mig, första apoteket jag gick till sålde sen jag hade fått kött på benen om vad som gäller.
Senast redigerad av bad-boy 2013-05-02 kl. 18:27.
Citera
2013-05-02, 18:30
Medlem
jetten20s avatar
När man läser allt detta krångel som ni får gå igenom så är man jävligt glad att man bor i Norge.
Här är det bara att gå fram och säga vad man vill ha, inga skumma blickar och inga konstiga frågor.
Citera
2013-05-02, 18:41
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jetten20
När man läser allt detta krångel som ni får gå igenom så är man jävligt glad att man bor i Norge.
Här är det bara att gå fram och säga vad man vill ha, inga skumma blickar och inga konstiga frågor.

Nä sverige är ett jävla storebrorssamhälle.
Citera
2013-05-02, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jetten20

Vart i Norge går du in? Vill veta eftersom jag jobbar där.
Citera
2013-05-02, 19:17
Medlem
sedans avatar
Citat:
Så man får bara posta saker som hjälper till? Vad jobbigt, jag som tycker om att vara dryg som vardagsnöje.

Skämt åsido, vad hände med att man tar ansvar och löser saker själv, istället för att få allt serverat på silverfat?
Citera
2013-05-02, 20:50
Medlem
SamBumBs avatar
På vilket sätt tar man sitt ansvar om man medvetet är dryg och ohjälpsam mot folk? Kostar det något att hjälpa andra? Vet man bra Apotek att gå till så varför inte dela med sig?
Citera
2013-05-02, 21:43
Medlem
Scherings avatar
Citat:
På vilket sätt tar man sitt ansvar om man medvetet är dryg och ohjälpsam mot folk? Kostar det något att hjälpa andra? Vet man bra Apotek att gå till så varför inte dela med sig?
a. Man vill kanske inte säga var eftersom man kanske bor eller tränar nära det apoteket.
b. Man kanske inte vill att apoteket i fråga ska invaderas av hundratals p12 i gasp-linnen för då slutar de sälja kanyler.
c. Man vill inte att polisen ska veta var man handlar kanyler.
Citera
2013-05-02, 23:57
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
a. Man vill kanske inte säga var eftersom man kanske bor eller tränar nära det apoteket.
b. Man kanske inte vill att apoteket i fråga ska invaderas av hundratals p12 i gasp-linnen för då slutar de sälja kanyler.
c. Man vill inte att polisen ska veta var man handlar kanyler.

Precis, men en outvecklad tonårshjärna fattar ju inte det
Citera
2013-05-03, 19:34
Medlem
Koggamojjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Precis, men en outvecklad tonårshjärna fattar ju inte det

Aa. Fast man kan ju faktiskt svara i pm om man vill det. ;P
Citera
2013-05-04, 00:06
Medlem
jetten20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drabek
Vart i Norge går du in? Vill veta eftersom jag jobbar där.

Vilket apotek som helst, inga problem var du än handlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in