2013-04-02, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neo.Havoc
Så är det.

Så är det?

Inga har det alltså? jag kan kolla runt på 15 apotek utan resultat?
Citera
2013-04-02, 14:41
Medlem
Oftast beställningsvara ja. Brukar dock bara ta en dag att få grejerna.
Citera
2013-04-02, 22:13
Medlem
Finns det någon som har provat köpa verktyg på nåt apotek i norrbotten? Skulle gärna vilja veta hur kinkiga dom är med att sälja, om det är nåt apotek man ska välja före nåt annat osv.
Har beställt från medisave men det segar sig och läget börjar bli ganska akut... PM:a gärna om du inte vill skriva ut här!
Citera
2013-04-13, 17:30
Medlem
Koggamojjens avatar
Någon som kan tipsa om något apotek i Uppsala som inte ställer till besvär?
Citera
2013-04-13, 17:35
Medlem
Fixade några kanyler och pumpar åt en vän i Karlstad utan problem. Det enda hon frågade mig var vad jag skulle använda dom till, sa att jag skulle limma modeller
Citera
2013-04-13, 17:37
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koggamojjen
Någon som kan tipsa om något apotek i Uppsala som inte ställer till besvär?

Man får vara påläst och bestämd så går det rätt mycket lättare, papperna med utdraget ifrån läkemedelsverket och riksdagen.
Bara att testa ju vad har du att förlora?
Citera
2013-04-13, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Man får vara påläst och bestämd så går det rätt mycket lättare, papperna med utdraget ifrån läkemedelsverket och riksdagen.

Vilka apotek har du testat på? Om du har de vill säga
Citera
2013-04-15, 20:48
Medlem
Var runt på 5-6 st apotek runt götet.Visst fan hade dem sprutor.Men dem var för oralt bruk.När jag sa att jag vill ha för kanyl så började dem ifrågasätta och så slutade med att dem "inte hade".

Dock var jag på priv apotek som MEDSTOP och liknande.Inte vanliga svenska APOTEKET:

Någon annan som har erfarenheter runtom gbg?
Citera
2013-04-15, 21:03
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrck84
Var runt på 5-6 st apotek runt götet.Visst fan hade dem sprutor.Men dem var för oralt bruk.När jag sa att jag vill ha för kanyl så började dem ifrågasätta och så slutade med att dem "inte hade".

Dock var jag på priv apotek som MEDSTOP och liknande.Inte vanliga svenska APOTEKET:

Någon annan som har erfarenheter runtom gbg?

Vad sa du att dom skulle användas till? Flertal personer här som handlat utan problem runt götet.
Citera
2013-04-15, 21:28
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Vad sa du att dom skulle användas till? Flertal personer här som handlat utan problem runt götet.

Jag handla utan problem och var välkommen att köpa mer

Tror jag skulle kunna köpa på 90% av apoteken, får testa lite fler....
Det beror till stro del hur man är som person har jag förstått och hur man lägger fram det.
Senast redigerad av bad-boy 2013-04-15 kl. 21:30.
Citera
2013-04-26, 15:39
Medlem
Koggamojjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy

Självklart är det bara testa, men om någon annan redan testat och kommit fram till resultatet att en viss butik antingen låter en köpa problemfritt eller krånglar till döden så slipper man ju testningsproceduren eller åtminstående förenklar den.
Citera
2013-04-26, 18:03
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koggamojjen
Självklart är det bara testa, men om någon annan redan testat och kommit fram till resultatet att en viss butik antingen låter en köpa problemfritt eller krånglar till döden så slipper man ju testningsproceduren eller åtminstående förenklar den.

Allting serveras inte på silverfat här i livet!
Hur tror du jag gjorde, spådde i en glaskula eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in