2012-11-12, 20:21
Medlem
gloriasfeets avatar
... blir väldigt tänd (eller åtminstone "tänd") på en tjej som tar initiativet?

Jag och "gubben" (hehe) hade 50/50 i denna del i början av vårat förhållande och det var helt super, senare så blev det mindre och mindre av just sex akten, men lika bra varje gång vi väl gjorde det men också mindre initiativ från min sida så väl från hans som vi då har hamnat i en cirkel av att det blir typ sex 2-3 ggr i månaden, vilket jag själv är väldigt besviken på.

Dock måste jag säga, jag är väll den vanliga kvinnan med barn som blir trött, och kanske har mer på tallriken än vad mannen har, så en osynlig känsla av att jag kanske vill bli förförd.... men är det då väldigt själviskt?
Visst kan jag "börja" men då när 90% av hela hemmet är jag som börjar, så känns det lite som att jag gärna vill att han börjar.... tänker jag helt galet där?

Eller kanske är det en bara lathet? Men samtidigt tänder ju jag på att han vill ha mig samtidigt som jag känner att han tycker om att man själv är kåt.

hmmm
Citera
2012-11-12, 20:27
Medlem
RutSvenssons avatar
Ååh, brudar som tar initiativ är super. Det är det solklart bästa sättet att attrahera en man (förutsatt att du har utseendet).
Citera
2012-11-12, 20:33
Medlem
88Hertzs avatar
Kan vara tändande, men inte per definition. Föredrar att ta initiativ själv, men har inget emot att låta henne dominera ibland.

Det låter som på dig, TS, att du inte har ett särskilt ärligt förhållande? Fan, att prata om sådant med varandra är ofta givande för båda.
Citera
2012-11-12, 20:45
Medlem
gloriasfeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88Hertz
Kan vara tändande, men inte per definition. Föredrar att ta initiativ själv, men har inget emot att låta henne dominera ibland.

Det låter som på dig, TS, att du inte har ett särskilt ärligt förhållande? Fan, att prata om sådant med varandra är ofta givande för båda.

Ja det kan ju beror på lite vad du menar med ärligt? I Sexet kanske men annars är vi nog rätt ärliga mot varandra.
Men sexet, jag känner mig som en tjatig tant, som hela tiden frågar och frågar, och visst har jag börjat, men liksom inte så värst roligt när man kanske stort sätt ser till att allt "händer" här hemma.
Så blir det liksom lite tråkigt om jag nu måste se till att det händer i sängen också... tja ärlig... hmm kanske, men hur många ggr jag frågar och ställer frågan "vad vill du att jag ska göra" så blir svaret till nästan allt "jo fan allt e bra".

Man liksom orkar inte "prata" om det jämt heller..
Citera
2012-11-12, 21:39
Medlem
Afrolovers avatar
Strarka och självständiga tjejer som tar initiativ tänder jag på både i och utanför sängen.

Svår att ge råd om hur behandla en bortskämd och egotrippad gubbe dock
Citera
2012-11-13, 20:54
Medlem
Bcontrols avatar
Jag har märkt att man får gå på lite lagom. Går man på för snabbt så kan killen tända av. Bäst att komma med nya grejer på sånt sätt att killen tror att han själv kom på det hi hi hi hihi.
Huvudsaken att det blir knulla av ........................
Citera
2012-11-13, 21:01
Medlem
cookizs avatar
Kan ju vara så att han i tidigare förhållande fått nobben många gånger när han velat ha sex och då ju längre ni är ihop så faller han in i ett mönster och vill inte jaga upp sig själv med sex tankar för att sedan bli ner skjuten likt en fasan under fasan jaktens början och han sedan får gå runt och vara småkåt ett tag och irriterad eller ledsen eller skämmas (beroende på hur han är och hur han blivit/blir nobbad).

Prova att prata med honom om det och se vad han säger tycker jag låter lättast. För att vet man inte och inte frågar då får man inget svar.
Citera
2012-11-14, 01:53
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bcontrol
Jag har märkt att man får gå på lite lagom. Går man på för snabbt så kan killen tända av. Bäst att komma med nya grejer på sånt sätt att killen tror att han själv kom på det hi hi hi hihi.
Huvudsaken att det blir knulla av ........................

Eller så undviker du att umgås med osäkra betahanar och väljer de som inte drabbas av allehanda neuroser bara för att tjejen vågar vara initiativtagande till sex...
Citera
2012-11-17, 18:23
Medlem
Bcontrols avatar
Min erfarenhet är att de utåt säkraste typerna är värdelösa i sängen.

Mina bästa älskare har varit tystlåtna och snälla men blivit mycket aktiva sedan vi blivit nakna. Tyvärr har de bästa varit gifta eller i par.
Citera
2012-12-09, 02:17
Medlem
Sam-Carls avatar
Jag är nog 50/50,
gillar båda, antingen att jag tar hela initiativet eller att hon tar hela initiativet,
gillar förstås också att vi båda är lika på ^^

fan,...jag gillar nog allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in