Citat:
De blir vad man gör dem till, har de bra passform, inga blaffiga loggor och är relativt oslitna fungerar det.
Ursprungligen postat av Straybullet
Vad är det för fel på skjorta/piketröja och chinos/jeans?
Hade han knäppt åtminstone en knapp till och låtit bli att bära fula trainers hade det sett helt okej ut.
Man ska helst inte ha synliga plagg under skjortor och själva skjortan var för säckig.
Det där var snyggt och det var lite den stilen jag eftertraktade.
Det där var ingen höjdare, för stora tryck och piké är ett plagg man bär på sommaren främst och då är färgen svart lite malplacerad. Ralph Lauren är dessutom ett judiskt märke vilket av rent politiska skäl kanske är lite olämpligt att bära även om det inte är något jag bryr mig desto mer om.
Förutom att skjortkragen ska vara innanför tröjan om man kör den kombinationen var det ganska bra.
Nja, ska man använda slips är det lika bra bära den som det är tänkt, alltså att den slutar vid övre delen av bältet.
Fan, om jag blir mer engagerad i politiken borde jag nog satsa på att bli stylist åt partiets medlemmar.
Påminner lite om de där märkliga overallerna och hängslebyxorna som Jüri Lina och Henrik Pihlström poserade i.