http://www.groupon.se/deals/hela-sve...ional/12850131
Gillar hur de försöker få det att se ut som att man "sparar" 3340kr på denna Canon Eos 650D när den billigaste på prisjakt går för ~5700kr, alltså lika mycket.
fick precis mina två stycken "1 TB"-hdds från dessa, via groupon. Två 500GB blev det. Groupon vägrar ta på sig något som helst ansvar och hänvisar till sina köpvillkor. Har mailat KO för att se om de kan avskriva sig allt ansvar när det är Groupon som hanterar pengarna/betalningen. Är de delaktiga i att blåsa folk bör de som företag ha ett visst ansvar att kolla upp sina leverantörer.
Även mailat Innovations international för att se hur dessa ställer sig till att jag fått hälften av vad jag betalat för.
fick precis mina två stycken "1 TB"-hdds från dessa, via groupon. Två 500GB blev det. Groupon vägrar ta på sig något som helst ansvar och hänvisar till sina köpvillkor. Har mailat KO för att se om de kan avskriva sig allt ansvar när det är Groupon som hanterar pengarna/betalningen. Är de delaktiga i att blåsa folk bör de som företag ha ett visst ansvar att kolla upp sina leverantörer.
Även mailat Innovations international för att se hur dessa ställer sig till att jag fått hälften av vad jag betalat för.
Någon måste ju ta ansvar, och det torde vara Groupon, eftersom det är hos dem du handlar. Man skickar inte 2st 500gb istället för 1st 1TB, i alla fall inte utan att informera kunden eller fråga om han/hon godtar detta innan. Du tjänar visserligen på 2st men man har säkert köpt 1Tb av en anledning.
Någon måste ju ta ansvar, och det torde vara Groupon, eftersom det är hos dem du handlar. Man skickar inte 2st 500gb istället för 1st 1TB, i alla fall inte utan att informera kunden eller fråga om han/hon godtar detta innan. Du tjänar visserligen på 2st men man har säkert köpt 1Tb av en anledning.
läs igen. jag beställde TVÅ st 1TB.
fick svar från innovations nu och de ska skicka mig två stycken 1TB och jag får behålla de 500GB jag redan fått som kompensation för strulet. så jag är väldigt nöjd!
Jag beställde en Iphone 4s olåst 16gb från Innovations International (groupon), leveranstiden tog 11 arbetsdagar. När jag väl fick den hade jag inte fått någon kvitto(garanti) och sen märkte jag också att laddaren"vägguttaget" var UK. Så Jag skrev till dem och de ska nu skicka både en EU laddare och Kvittot.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!