Tycker att det oftast känns viktigt att veta hur gamla vissa användare är. Fördelarna med detta är att man kan sortera bort vissa medlemmar eller iaf hoppa över deras inlägg när man läser stora, långa trådar. Visst lär det finnas många som fejkar både uppåt och neråt i åldrarna men jag tror ändå att den absolut största majoriteten inte kommer att göra det. Så varför inte införa så att man kan se åldern på medlemmar? Någonstans under ens bild.
Känns som ett ganska irrelevant förslag, att dra paralleler mellan ålder och kunskap är inte alltid rätt. Finns extremt kompetenta ungdomar berikade med erfarenhet som briljerar i sitt sätt att tänka, även gentemot oss vuxna.
Jag är mer intresserad av vilken åldersgrupp du tänkt ignorera.
OnT, Förslaget är kasst, om man inte kan tolka informationen given som icke givande eller givande är det personens problem och har inget att göra med åldern.
Du menar alltså åldern på användaren och inte åldern på själva kontot?
Jag förstår inte varför det skulle vara relevant i sammanhanget.
Bilda dig en egen uppfattning och använd ignore om det känns befogat.
Tycker att det oftast känns viktigt att veta hur gamla vissa användare är. Fördelarna med detta är att man kan sortera bort vissa medlemmar eller iaf hoppa över deras inlägg när man läser stora, långa trådar. Visst lär det finnas många som fejkar både uppåt och neråt i åldrarna men jag tror ändå att den absolut största majoriteten inte kommer att göra det. Så varför inte införa så att man kan se åldern på medlemmar? Någonstans under ens bild.
Hur tänker du gällande det fetmarkerade? Hur som helst så ljuger inte jag i alla fall om min ålder.