2012-11-10, 21:31
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
På vilket sätt är åldern relevant? TS går väl inte omkring och tror att yngre förmågor automatiskt skriver sämre inlägg?

Ok, det var nog först när jag själv passerade 30 som jag insåg hur ointressant det var att diskutera vissa saker med ungdomar. Erfarenhet är grejen. Det skrämmer mig att en hel del riktiga forumlejon som åtnjuter massiv respekt på detta forum knappt fyllt 20 år. Kollar man deras postcount kan msn snabbt räkna ut att dom inte gjort särkilt mycket annat i livet än att just posta på flashback. Jag får inte ihop det med den mängd åsikter de har om sakernas tillstånd när dom själva knappt kan ha lämnat ungkarlslyan sedan dim flyttade hemifrån.
IRL skulle jag kunba ignorera ngn finnig aspergare som gapar åt mig på krogen, men på flashback....där längtar man nästan ibland efter den funktion som ts efterlyser.

Problem dock: tråden blir svårläst för de som inte filtrerar. Det blir förvirrande när man inte förstår varför personer inte svarar på ens inlägg osv.

MEN lägg ner "åldersrasism"-snacket. Ni fattar själva hur ynkligt det är om ni tänker efter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in