Funkar lampan i den? Är det rätt watt antal så den blir varm nog? Står den nära ett fönster där det är kallare? Hur stor är den? När vart den använd sist? Hur gammal är den?
Är det kallt och dragigt i rummet kommer den aldrig igång!
Ett sätt att få ingen den snabbare är att bädda in den i ett täcke, finns risk för för hög värme, varning för riktig lava!
Den är sprillans ny haha, använde lampan som fanns i kartongen. Den står inte vid ett fönster och den är fortfarande på.
Lampan var en 30 watts, men läste nu att det kan ta 3 till 5 timmar första gången.
Tack för era svar ändå,nästan alla iallafall
Den är sprillans ny haha, använde lampan som fanns i kartongen. Den står inte vid ett fönster och den är fortfarande på.
Lampan var en 30 watts, men läste nu att det kan ta 3 till 5 timmar första gången.
Tack för era svar ändå,nästan alla iallafall
Jag kan inte bestämma mig för vilken färg det ska vara på lavan i min lavalampa, kan man inte starta ett företag där man får designa sin egna lavalampa?
En liten uppdatering: Lampan hade kommit igång finfint innan jag råka välta den ner i golvet. Den sprack. Det blev kladdigt.
Nästan 4 timmar fick jag vänta iallafall
Må gott!
En liten uppdatering: Lampan hade kommit igång finfint innan jag råka välta den ner i golvet. Den sprack. Det blev kladdigt.
Nästan 4 timmar fick jag vänta iallafall
Må gott!