2005-04-14, 04:11
Medlem
Synes dette virker meget spennende, og lurer p om det er noe milj for dette i Norge ?
Har skt litt rundt p Google uten finne noe srlig.
Noen som vet om noen steder i Norge ? Gamle bunkers, nedlagte sykehus, tunneller, eller gamle fabriker eller liknende ?
Mvh.
Tom
Citera
2005-04-14, 04:43
Bannlyst
Inte fr jag fstod mycket av vad du sa rent konkret men nog vet jag allt att TYSKARNA byggt lite bunkrar i norge mwahaha

Flt
Citera
2005-04-14, 06:55
Medlem
Ni har ju T-bana i Oslo, s dr borde det vl finnas lite ventilationsschakt och liknande.
Citera
2005-04-14, 07:46
Bannlyst
Drittetunnlar d? :smart:
P http://www.uer.ca fanns det nog frut tills dom resetade sin databas, du kan ju registrera dig dr och kolla om ngot nytt dyker upp!
Citera
2005-04-14, 16:15
Medlem
Wittgensteins avatar
Det mste ju finnas massor av rester frn andra vrldskriget i form av bunkrar och annat mysigt.

Inte UE, kanske, men jag skulle vilja dyka p den mktiga Blcher som ligger och vilar i Olsofjorden. Och se den dr enorma kanonen som ni har stende ngonstans.
Citera
2005-04-14, 19:53
Medlem
Ok, I'll take it in english, since it seems you didn't quite understand me.
What my first question was if you knew about any environment around this in Norway, like you have in Sweden, with different web sites and resources. I haven't found any norwegian websites or heard of other relations to this here in Norway.
Old WWII monuments (if I can call it that), there's probably lot of, at least I know one small bunker which I've visited a few times, but it's pretty open and most people in my area has been there, so there's really nothing exciting about it.
I'll check out this www.uer.ca site, and see if I can find some information there.

Thanks,
Tom.
Citera
2005-04-14, 20:45
Medlem
gefys avatar
Det r klart vi frstr vad du skriver s forstt du med norska.
Citera
2005-04-14, 21:31
Medlem
the-phr0zens avatar
Norska FB

Vad sger dom om det hr i norska FB? har dom inget ppet UE forum dr?
Citera
2005-04-14, 22:56
Medlem
Hvor finner jeg det norske FB forumet ? Ante ikke at det fantes ett.
Citera
2005-04-15, 13:55
Medlem
dietyls avatar
Det r vl ett gemensamt forum fr scandinavien samt ett engelskt, om jag inte har missuppfattat det hela.

Svrt att sga om det finns nt liknande i norge d jag tyvrr aldrig varit p den sidan grnsen i mer n 20 minuter. De norska storstderna lr vl inte vara helt olika de svenska, s ngot borde du hitta. Brja lyft p luckor och brunnslock och hll gonen ppna s hittar du skert ngot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in