• 1
  • 2
2012-11-08, 23:54
Medlem
Whoreables avatar
Utan krusiduller; hur fan får man ens partner att börja leka med en med vibrator? Det är något jag är rejält sugen på, men jag vet inte hur fan man lägger fram en sådan sak. Är det vanligt i förhållanden att man kombinerar med leksaker? Hur gick ni till väga? Hjälp en stackars vilsen själ.
Citera
2012-11-08, 23:55
Medlem
Ersattarens avatar
Vissa förhållanden är det vanligt men det är väl bara att säga till din partner? Kommunikation är viktigt.

Sen kanske inte din pojkvän vill ha en vibrator i sin anal men om du vill ta emot så går han säkert med på det.
Citera
2012-11-08, 23:57
Medlem
st0ckiss avatar
Jag tycker fan synd om er.. Som inte ens kan prata med varandra om en så jävla enkel sak som att du skulle vilja att han använde en vibrator på dig under ert älskog.

Har du försökt prata med han? Eller tagit fram den medan ni har sex?

Fast risken är väl dock att du sårar hans känslor och får han att tro du inte tycker han tillfredsställer dig som en riktig man bör.. Men, vad gör det? Ni verkar ju ändå vara ett par svaga personer
Senast redigerad av st0ckis 2012-11-09 kl. 00:01.
Citera
2012-11-08, 23:58
Medlem
lolumadbros avatar
Bara kläck ut det, vill du ha med en vibrator så får han väl vara god nog att acceptera det.
Tjejen köpte någon kukring med vibrator på, fungerade ypperligt för både mig och henne... Men bekvämt var det fan inte...
Citera
2012-11-08, 23:59
Medlem
Whoreables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Jag tycker fan synd om er.. Som inte ens kan prata med varandra om en så jävla enkel sak som att du skulle vilja att han använde en vibrator på dig under ert älskog.

Har du försökt prata med han? Eller tagit fram den medan ni har sex?

Det gör lite jag också.. Jag har väl hintat om det lite sådär och han har inte gett någon positiv feedback på det. Han är så jäkla svensson i sängen så jag får panik. Jag antar att jag är rädd för att han ska döma mig och titta snett på mig.
Citera
2012-11-09, 00:01
Medlem
Whoreables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolumadbro
Bara kläck ut det, vill du ha med en vibrator så får han väl vara god nog att acceptera det.
Tjejen köpte någon kukring med vibrator på, fungerade ypperligt för både mig och henne... Men bekvämt var det fan inte...

Nä, grejen är den att han dels är så svenson och vanlig (som jag skrev ovan) och att han ibland blir jävligt osäker på sig själv. Om jag frågade om vi kunde ta in ännu ett nöjesobjekt i det hela tror jag att han kanske skulle ta det som att han inte räcker till. Han tänker så jävla tjejigt och invecklat ibland.
Citera
2012-11-09, 00:02
Medlem
Brain Damages avatar
Alla pojkar gillar leksaker som brummar och rör sig. Ta bara fram den nästa gång det är dags så ska du se att han kommer att bli glad för den fina presenten och sätter genast igång och leker med dig.
Citera
2012-11-09, 00:03
Medlem
Man säger "ääälskling, jag har en liten vän som jag vill pröva ha med mig i sängen.. snäälla".. Svårare än så är det inte. Så länge du inte är kille och plockar fram den svarta jätte dildon!

Jag har däremot ett ex som hade en sådan jätte som jag skrev om ovan. Eller jätte och jätte. Den var ENORM!! Mitt misstag i det hela var att jag lärde henne att gilla den. Hon var ta mig fan rädd för den i början, den var en present från en skojfrisk kompis till henne. Miffo som jag är övertalade jag henne att låta mig leka med den försiktigt med henne. I början enbart som en klitoris stimulerare men allt eftersom hon vande sig vid bestens närvaro fick jag träda in den i henne. Efter ett par veckor fick hon plats med näästan hela denna abnorma skapelse!

Vart kom lilla jag in då? Jo jag började känna mig väldigt utkonkurerad utav detta monster och efter ett väldigt spänt sexliv fick hon ut ur mig efter halv tortyr vad fan som hänt. Jag öppnade mitt hjärta, alla känslor svällade ta mig fan ut ur mig! Jag sprack nästan av gråt, men med den lilla (!) stolthet jag hade i mig hejdade mig. Gråten fick senare ske på toa. Hon skrattade mig rakt upp i ansiktet och efter hon insett allvaret i det hela gick hon med mig i hand till papperskorgen och slängde aset!! Jag sov som ett barn i sin mammas famn den natten. Vet ni vad jag upptäckte dagen efter? Den abnorma jätte dildon låg inte i papperskorgen längre! Det bestämde jag mig dock för att inte berätta för min flicka!

Jag ställer mig tvivelaktig till att det var hennes mamma som tagit hand om denna för att leka Fäbojäntan med. Nej, jag är fan säker på att min flickvän blev så svag av denna att hon gick och smyghämtade den då jag sov som en pöjk. Vi blev inte tillsammans länge efter det!

Än idag vaknar jag kallsvettig och skakig av mina egna skrik, mitt i natten då jag i drömmen hör dessa skräckinjagande surrande från det svarta monstret.

Vad vill jag förmedla till dig? Jo, för i helvete flickebarn!!!! Se till att dildon är mindre än din mans penis!!! Annars riskerar han att gå mitt öde till mötes, och det ödet mitt lilla fikonpäron är som du läser inte trevligt!
Senast redigerad av UppsalaJobb 2012-11-09 kl. 00:13.
Citera
2012-11-09, 00:03
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whoreable
Det gör lite jag också.. Jag har väl hintat om det lite sådär och han har inte gett någon positiv feedback på det. Han är så jäkla svensson i sängen så jag får panik. Jag antar att jag är rädd för att han ska döma mig och titta snett på mig.

Hintat och hintat.. Var rättfram kvinna! Ni tjejer gör alltid samma misstag, om och om igen. Ni tror ni är så tydliga med era subtila hintar hit och dit om vad ni vill, men det är ingen annan utom ni själva som förstår det. Släng den i näven på honom och beordra honom att använda den på dig, eller inse att du är fast i ett förhållande med ett urtråkigt sexliv där din partner är av in-ut-skjut-typen.

Klart han kommer döma dig och titta snett, men lite chanser måste man våga ta här i livet.
Citera
2012-11-09, 00:04
Medlem
Whoreables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Damage
Alla pojkar gillar leksaker som brummar och rör sig. Ta bara fram den nästa gång det är dags så ska du se att han kommer att bli glad för den fina presenten och sätter genast igång och leker med dig.

Det tvekar jag på å det jävligaste. När han sett den har han sett ut som ett äcklat barn.
Citera
2012-11-09, 00:05
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:

Nä, grejen är den att han dels är så svenson och vanlig (som jag skrev ovan) och att han ibland blir jävligt osäker på sig själv. Om jag frågade om vi kunde ta in ännu ett nöjesobjekt i det hela tror jag att han kanske skulle ta det som att han inte räcker till. Han tänker så jävla tjejigt och invecklat ibland.

Är han inte man nog att inse sin egen potential och vet vad han gör så lär han ta illa vid sig och tro du inte räcker till. Då är det bara att förklara för honom hur det ligger till, att du vill prova något "annorlunda", men att du älskar honom och hans sätt att knulla dig på. Bara det att lite variation är trevligt
Citera
2012-11-09, 00:05
Medlem
ZhongNanHais avatar
Citat:
Utan krusiduller; hur fan får man ens partner att börja leka med en med vibrator? Det är något jag är rejält sugen på, men jag vet inte hur fan man lägger fram en sådan sak. Är det vanligt i förhållanden att man kombinerar med leksaker? Hur gick ni till väga? Hjälp en stackars vilsen själ.

ja du kan ju "råka" läcka ut din FB-användare till din pojkvän så kanske han läser tråden =)
eller så är det väl fan bara å säga att du vill det eller helt enkelt ta med den nästa gång.... det är väl inte världens mest bisarra och kinky pryl direkt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in