2012-11-09, 13:46
Medlem
General__Lees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Att asiatiska adoptivkillar får problem när de blir vuxna är verkligen ingen nyhet! Och jag tror att det mesta helt enkelt bottnar i att de aldrig får några brudar...

Den 'teorin' gäller likväl turkar som white trash. Dvs att inte få brudar skapar problem när de är vuxna...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Med din taktik kunde hon mycket väl varit död nu.

Ingen har sprungit runt med henne. Hon hade kanske inte hittats av någon om inte dessa varit ute.

Min taktik? Jag har inte pratat om någon taktik utan snarare om vikten av att tänka först.
Har du inte tagit dina sobril idag?
Citera
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typiskt1
Men hon är ju 9 år.

Han måste ju förstå att hon skulle ha berättat sanningen vid något tillfälle.

Ja, jag tycker inte heller att det är sannolikt att han skulle föra henne till en skog eller påstå att han hittat henne. Utan tror mer att han skulle försöka ta henne till sin egna bostad som ligger på annan plats. Men är ju en spekulationen det med, förhoppningsvis kommer det fram mer.
Citera
2012-11-09, 13:47
Medlem
doejanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatPPLrHrdrTkidnap
http://www.facebook.com/theo.gothberg.1

Gud vad han är vidrig. En tjock, mörk, finnig asiat. Tänk en liten söt, blond 9-årig flicka hos honom. Hon måste ha varit vettskrämd :-(
Citera
2012-11-09, 13:47
Medlem
Där han är skriven i änggården finns många behandlingshem och ungdomshem om jag inte minns fel.
Citera
2012-11-09, 13:48
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doejane
Gud vad han är vidrig. En tjock, mörk, finnig asiat. Tänk en liten söt, blond 9-årig flicka hos honom. Hon måste ha varit vettskrämd :-(

hur vet du att han är kanske GM? det går så mycket rykten här. folk borde komma med fakta istället som är sanning
Citera
2012-11-09, 13:49
Medlem
Om man ser hans facebook sida och hans egna hemsida så framstår han so mentalt efterbliven. Även hans vänner verkar skumma. Det har säkert gått på någon typ av specialklass i skolan för efterblivna. Det går att se sånt bara på deras utseende och deras online betéende.
Citera
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2-E
Min taktik? Jag har inte pratat om någon taktik utan snarare om vikten av att tänka först.
Har du inte tagit dina sobril idag?

Du babblar om att inte springa runt med ett brottsoffer. Vilket knappast varit någons avsikt.
Utan insatsen inatt hade hon kunnat vara död, det är fakta. Jag föredrar att hon hittades av frivilliga sökande.

Ta dina egna, snorvalp.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av startrooper
Är inte han Theo skriven på Bågskyttegatan och inte på Skårsgatan ?
Jo han är skriven i en kooperativ hyresrättsförening i Änggården:
http://www.allabolag.se/7696159412/Kooperativa_hyresrattsforeningen_Carlsro_19O3
Skårsgatan 66 är hemma hos (adoptiv)föräldrarna...
Citera
2012-11-09, 13:50
Medlem
touchtoess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirHizz
hur vet du att han är kanske GM? det går så mycket rykten här. folk borde komma med fakta istället som är sanning

Svårt i nuläget när ingen vet någonting alls i princip. Förutom att hon nu är hemma och mest troligen blivit bortförd. Därav spekulationerna..
Citera
2012-11-09, 13:51
Medlem
sjpatriks avatar
Någon som vet om det var droger inblandat i "kidnappningen" snubben måste ju ha gått på något?
Citera
2012-11-09, 13:53
Avslutad
http://lllshin1988.wix.com/tg2010

Hade varit intressant att kolla på hans facebook "roleplaykonto".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in