Citat:
Ursprungligen postat av sirsill
Något stämmer inte här, en 9-åring som är vaken och ute klockan 03, i sällskap dessutom.
Min teori är att hon gömt sig, någon har sett henne och kontaktat MPS och berättat vart hon ligger och trycker. Om det inte är så;
-har polisen antingen gripit GM, som måste vara psyksjuk då eftersom han minglar runt med henne mitt i natten bland folk.
-går det runt en fri barnkidnappare i gbg just nu, och det borde ju allmänheten få veta snabbt, många barn i gbg kommer vara rädda de närmaste dagarna när de går ut.
Det kan vara så att Anna och mannen är bekanta, de är väl typ grannar?!? och att polisen gjort en razzia mot huset efter att ha fått tillgång till Annas mobiltelefonutdrag. Anna kan helt enkelt ha tagit sig hem till mannen för egen maskin och sedan inte vågat ge sig till känna när hon sett i nyheterna att hon är eftersökt. Det behöver inte ha hänt något jättebrottsligt eller hemskt och att hon transporterats hem till sina föräldrar och inte till sjukhuset tyder på det. Mannen kanske helt enkelt blivit livrädd när han fått veta att polisen letar efter flickan och inte vetat vad han ska göra.
Varför Anna befunnit sig på adressen kan man spekulera i in absurdum. Han kanske har något TV-spel som hon gillar att spela, det finns hur många teorier som helst...