Citat:
Ursprungligen postat av Thabeet
Väldigt olämpligt att folk redan börjat skicka inlägg med bild på vem de tror har utfört "kidnappningen". Vi vet ingenting och dessutom verkade killen vara mindre en mindre trolig kandidat, han såg bra ut, han var väldigt välutbildad och hade fru och dessutom väldigt högutbildad.
Vänta med alla spekulationer..
Som sagt, kom ihåg Hagamannen. Han hade både fast jobb, fru och två barn. Att man lever under "ordnade förhållanden" är inte samma sak som att man är oskyldig.
Jag skickade en länk med en bild på den person som redan omnämnts i tråden såsom skriven på adressen, det återstår att se om det är den mannen och om han begått något brott.