Den republikanske politikern Rick Perry, före detta guvernör i delstaten Texas, avbryter sin jakt på amerikanskt presidentskap. Det berättade han själv under Eagle Forum på fredagen, rapporterar flera medier, däribland ABC News.
– Vi har ett fantastiskt startfält, det bästa på en generation, så jag kliver åt sidan med en vetskap om att vårt parti är i goda händer, och så länge vi lyssnar på rötterna kommer även konservatismen vara det, säger Rick Perry enligt ABC.
– Det är därför jag avbryter min kampanj för att bli USA:s president i dag, fortsätter han och menar att han inte ångrar att han ställt upp.
Rand Paul: Be 'Very, Very Careful' Accepting Syrian Refugees
GOP presidential candidate and Kentucky Sen. Rand Paul says that while he is all for helping those in need, the United States should be "very, very careful" in weeding out any potential terrorists.
Rand Paul: Be 'Very, Very Careful' Accepting Syrian Refugees
GOP presidential candidate and Kentucky Sen. Rand Paul says that while he is all for helping those in need, the United States should be "very, very careful" in weeding out any potential terrorists.
Kampanjen har stannat något, inte samma fart längre. Han attackerar Trump rätt mycket, vilket är kul att se men faktum är ju att de flesta republikanerna faktist verkar stödja Trump. Tror nog han kan gå långt, men han blir aldrig republikanernas kandidat. Bush, Rubio och framförallt Trump har betydligt bättre flyt.
Tack vare Trump har det blivit riktigt roligt med amerikanskt presidentvalskandiderande igen. Nattens GOP-debatt i CNN kommer troligen ha högt underhållningsvärde. Och vem vet, kanske kommer det nåt klokt ut också
Tack vare Trump har det blivit riktigt roligt med amerikanskt presidentvalskandiderande igen. Nattens GOP-debatt i CNN kommer troligen ha högt underhållningsvärde. Och vem vet, kanske kommer det nåt klokt ut också
Roligt att dom tar med vad kandidaterna sa i den mindre debatten, samt att dom kör old fashion med bara penna och papper samt ett glas vatten
Tack för svar (och länk)! Ska nog försöka kolla en stund. Ska bli intressant att se hur Ben Carson förhåller sig till Trump, nu när den förre seglat upp som 2a i opinionen.