2015-09-16, 21:14
Medlem
swehardrockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldwater
Tack för svar (och länk)! Ska nog försöka kolla en stund. Ska bli intressant att se hur Ben Carson förhåller sig till Trump, nu när den förre seglat upp som 2a i opinionen.
Absolut! Med tanke på hur lite tid han fick i förra debatten. Sen är det även intressant hur Fiorna kommer hålla sig nu när det inte längre är en korvfest
Citera
2015-09-16, 23:33
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldwater
Tack för svar (och länk)! Ska nog försöka kolla en stund. Ska bli intressant att se hur Ben Carson förhåller sig till Trump, nu när den förre seglat upp som 2a i opinionen.
Blir överlag intressant att se hur de andra förhåller sig till Trump. I all ärlighet har han än så länge kommit undan med att prata "bredvid" i stort sett samtliga frågor, förutom immigration, där personkulten runt honom och tal om att "make america great again" leder framgången.

Nyckeln till att vinna tillbaka förtroende för t.ex. Bush och Walker är nog att sätta Trump på plats - Vad vill han egentligen? Har han någon foreign policy? Begära konkreta svar.
Citera
2015-09-17, 00:00
Medlem
Madagascars avatar
Nu börjar det om ett par minuter. Men då med lag två: Bobby Jindal, Lindsey Graham, Rick Santorum, och George Pataki.

Debatten med lag 1 börjar först klockan 02 svensk tid. Då debatterar Donald Trump, Ben Carson, Carly Fiorina, Jeb Bush, Scott Walker, Ted Cruz, Rand Paul, Marco Rubio, Mike Huckabee, Chris Christie och John Kasich. 11 pers. Galet många på en gång. Jag har svårt att tro att det blir mycket debatt. Snarare att kandidaterna får svara på individuella frågor från moderatorerna.
Citera
2015-09-17, 00:18
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Nu börjar det om ett par minuter. Men då med lag två: Bobby Jindal, Lindsey Graham, Rick Santorum, och George Pataki.

Debatten med lag 1 börjar först klockan 02 svensk tid. Då debatterar Donald Trump, Ben Carson, Carly Fiorina, Jeb Bush, Scott Walker, Ted Cruz, Rand Paul, Marco Rubio, Mike Huckabee, Chris Christie och John Kasich. 11 pers. Galet många på en gång. Jag har svårt att tro att det blir mycket debatt. Snarare att kandidaterna får svara på individuella frågor från moderatorerna.

Skönt intro på CNN nu. Som en blandning av American Idol och en trailer för någon sci fi ala Pacific Rim. Bisarrt.
Citera
2015-09-17, 00:24
Medlem
swehardrockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marc0p0l0
Skönt intro på CNN nu. Som en blandning av American Idol och en trailer för någon sci fi ala Pacific Rim. Bisarrt.
Haha samma tanke här. Typ som en fotbolls match
Citera
2015-09-17, 00:26
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ja bisarrt. Nationalsången lät gräslig...

Idag debatterar total 15 pers. Förra gången på FOX var det väl 17. Perry har hoppat av men vem mer är det som inte dyker upp ikväll?
Citera
2015-09-17, 00:30
Medlem
Jag måste vara världens sämsta på att leta, är det någon som har en länk till debatten live på nätet? Jag hittar inte livestreamen på CNN:s hemsida.
Citera
2015-09-17, 00:33
Medlem
swehardrockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av northpolesanta
Jag måste vara världens sämsta på att leta, är det någon som har en länk till debatten live på nätet? Jag hittar inte livestreamen på CNN:s hemsida.
http://www.livenewschat.eu/the-republican-debates-live-stream/?ref=story
Citera
2015-09-17, 00:47
Medlem
Bobby Jindal har ju helt klart varit vassast hittills. Satan vad han är på!
Citera
2015-09-17, 01:11
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H4XXM4N1337
Bobby Jindal har ju helt klart varit vassast hittills. Satan vad han är på!
Graham någon slags comic relief. Kan väl knappast vara en seriöst kampanj.

Någon av kandidaterna som inte vill stänga det "tax loophole" som finns för Wall Street? Någon som tror att de faktiskt kommer göra det?
Senast redigerad av marc0p0l0 2015-09-17 kl. 01:14.
Citera
2015-09-17, 01:14
Medlem
Goldwaters avatar
Citat:
Graham någon slags comic relief. Kan väl knappast vara en seriöst kampanj.
Haha, helt otroligt. "I wanna drink more."
Citera
2015-09-17, 01:40
Medlem
ercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Ja bisarrt. Nationalsången lät gräslig...

Idag debatterar total 15 pers. Förra gången på FOX var det väl 17. Perry har hoppat av men vem mer är det som inte dyker upp ikväll?

Jim Gilmore fattade jag det som. Hans kampanj har dykt under 1% spärren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in