• 1
  • 2
2012-11-06, 21:09
Medlem
Hej!

Ja, hur gjorde ni för att era föräldrar inte skulle höra när ni hade sex? Vilka knep tog ni till?

Alla vet väll hur pinsamt det var när morsan ropade att det var mat mitt i akten?

Jag minns att när jag bodde hemma så tyckte jag att det var väldigt pinsamt om mina föräldrar skulle höra att jag och min flickvän hade sex. Var ganska rädd att dom skulle höra faktiskt.

Jag och min flickvän brukade vänta till sent på kvällen och stänga alla dörrar så att inga ljud kunde passera in till mina föräldrar.

Men om lusten pockade på mitt på dagen så kom vi på lösningar.
En gång så gick vi ner till källaren och hade sex. En annan gång åkte vi ut med bilen till en öde parkering och gjorde det i baksätet.
Citera
2012-11-06, 21:10
Medlem
LightClouds avatar
Jag knullar på natten om mina föräldrar är hemma. Annars knullar man när föräldrarna är borta eller så kör man public, men avskilt. Exempelvis skogen.
Citera
2012-11-06, 21:11
Medlem
Bassplays avatar
Sätt på en film, lås dörren och ha täcket över er??
Jag hade en egen våning när jag bodde hemma så det var sällan ett problem

Du väl ta och snacka me morsan!!
Säg åt henne att du ska pippa.. det måste hon väl respektera?
Citera
2012-11-06, 21:13
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Sätt på en film, lås dörren och ha täcket över er??
Jag hade en egen våning när jag bodde hemma så det var sällan ett problem

Du väl ta och snacka me morsan!!
Säg åt henne att du ska pippa.. det måste hon väl respektera?

Detta är väl egentligen det bästa. Har man mänskliga föräldrar bör de förstå att man knullar när man är tillsammans med någon.
Citera
2012-11-06, 21:14
Medlem
Freddex4s avatar
Vi gjorde det alltid tyst och med låst dörr, samt tajmade bra så vi inte gjorde det när det skulle till att bli matdags. Kanske de förstod vad som försiggick, men någon förståelse borde de ju ha haft ändå kan man tycka...
Citera
2012-11-06, 21:23
Medlem
craschpangbooms avatar
Föräldrar var ganska chill med det för mig de dundrade inte in när jag hade en tjej på rummet och stängd dörr, de höll dig undan i respekt. Värre med småsyskon, brudens lillebror dundrade in en gång när hon hade läpparna om mitt organ Efter det var jag noga med att låsa dörren hehe
Citera
2012-11-06, 21:47
Medlem
Kvällen, när föräldrarna är ute i tv-rummet, sätter på en film på datorn, drar upp volymen och gör det tyst i soffan på mitt rum. Är alla borta, då drar man på i sängen, skiter i att det gnisslar och stönar som fan...
Citera
2012-11-06, 22:06
Medlem
Lås dörren, lägg en filt på golvet, sätt på Per Gessle med här kommer alla känslorna på en och samma gång på repeat och smattra på.
Citera
2012-11-06, 22:09
Medlem
Stöna in i en kudde och se till så att sängen inte slår mot någon vägg.
Citera
2012-11-06, 22:12
Medlem
Sket i det totalt. Seriöst! - Dina föräldrar fattar nog mer än du tror i alla fall. De är ju knappast oskulder själva.
Citera
2012-11-06, 22:16
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Question2
Sket i det totalt. Seriöst! - Dina föräldrar fattar nog mer än du tror i alla fall. De är ju knappast oskulder själva.
Tänker precis likadant- oavsett hur "smart" man tror sig dölja något så ser man till slut ett mönster, och det behöver man inte vara polis för att göra

Själv var det stängd dörr och film, eller stängd dörr och musik.
Lura gärna er själva att inte era föräldrar vet vad tjejer och killar gör när de är tillsammans!
Citera
2012-11-06, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Tänker precis likadant- oavsett hur "smart" man tror sig dölja något så ser man till slut ett mönster, och det behöver man inte vara polis för att göra

Själv var det stängd dörr och film, eller stängd dörr och musik.
Lura gärna er själva att inte era föräldrar vet vad tjejer och killar gör när de är tillsammans!
Jo, självklart så förstår föräldrar att det knullas. Men det är inte det tråden handlar om egentligen, utan att man är rädd för att dom ska höra och vad man gör för att undvika att bli upptäckt.

Brukade ni tex duscha tillsammans när era föräldrar var hemma?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in