Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-06, 20:02
  #1
Medlem
följde med en kille hem från krogen för en månad sen. tänkte att detta förblir ett ONS. men han frågade efter mitt nummer och jag gav det eftersom jag kände på mig att han ändå inte skulle höra av sig.

problemet är nu, att denna mannen, beter sig som om vi är tillsammans. trots att vi inte har setts sen första mötet, då vi bor i olika städer. han smsar hela tiden, ringer mig och vill att vi ska ses antingen i hans eller min stad. han kommenterar allt jag gör på facebook och skriver att han saknar mig via sms. men idag kom bomben, han skrev ett hjärta OFFENTLIGT i min facebook-logg, bara "<3".

jag tycker ju om mannen i fråga till en viss del, men det känns lite konstigt att han är så himla på. han har knappast problem med tjejer, då han är tappa-hakan-material. han har haft flickvän har jag sett, men det var ett tag sedan. är jag dum som dömer honom efter hur övernaturligt intresserad han är av mig? eller är han egentligen bara desperat efter kärlek?
__________________
Senast redigerad av fyllooo 2012-11-06 kl. 20:06.
Citera
2012-11-06, 20:26
  #2
Medlem
Förmodligen är han bara lite desperat Sedan vet du ju inte heller hur många andra han är på. Se till att hålla lite gränser och ta det steg för steg. I värsta fall är han ju bara ute efter att suga ur din energi och lämna sitt kaos på. I bästa fall så kan det ju vara något alldeles unikt och kärleksfullt.
Citera
2012-11-06, 20:27
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fyllooo
följde med en kille hem från krogen för en månad sen. tänkte att detta förblir ett ONS. men han frågade efter mitt nummer och jag gav det eftersom jag kände på mig att han ändå inte skulle höra av sig.

problemet är nu, att denna mannen, beter sig som om vi är tillsammans. trots att vi inte har setts sen första mötet, då vi bor i olika städer. han smsar hela tiden, ringer mig och vill att vi ska ses antingen i hans eller min stad. han kommenterar allt jag gör på facebook och skriver att han saknar mig via sms. men idag kom bomben, han skrev ett hjärta OFFENTLIGT i min facebook-logg, bara "<3".

jag tycker ju om mannen i fråga till en viss del, men det känns lite konstigt att han är så himla på. han har knappast problem med tjejer, då han är tappa-hakan-material. han har haft flickvän har jag sett, men det var ett tag sedan. är jag dum som dömer honom efter hur övernaturligt intresserad han är av mig? eller är han egentligen bara desperat efter kärlek?

Säkerligen gillar han dig på nåt sätt så passa på och njut isstället av de som är
Citera
2012-11-06, 20:27
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fyllooo
följde med en kille hem från krogen för en månad sen. tänkte att detta förblir ett ONS. men han frågade efter mitt nummer och jag gav det eftersom jag kände på mig att han ändå inte skulle höra av sig.

Duvet, män är konstiga varelser, anta ingenting - en bra regel.

Som jag förstått det: Han är snyggare än de flesta, han gillar dig mer än vad du gillar honom.
Vad göra?

Prata med honom om hur du känner så han inte fortsätter, eftersom du tycker det är obekvämt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback