Hejsan, fick en tid bokad för någon slags bortfrysningsbehandling av kondylom där dom ska frysa av vårtorna med flytande kväve(?) är det någon som har erfarenhet av ifall detta gör ont? de är ju trots allt min peter nicklas som kommer få lida en del.
det gör inte så ont faktiskt, gå in, dra ner byxorna, lägg dig på rygg och njut av att någon tar på dig det går ganska snabbt också så den lilla smärtan som uppstår är ytterst tillfällig
det gör inte så ont faktiskt, gå in, dra ner byxorna, lägg dig på rygg och njut av att någon tar på dig det går ganska snabbt också så den lilla smärtan som uppstår är ytterst tillfällig
nix
kanske något de börjat med på senare tid, är ca 7år sen jag var där och fick mitt gjort.
de drar tillbaka förhuden (om du nu har någon dvs) sen börjar de.
jag hade en skitsnygg läkarstudent som var med och observerade, hoppas du inte har samma "tur"
nix
kanske något de börjat med på senare tid, är ca 7år sen jag var där och fick mitt gjort.
de drar tillbaka förhuden (om du nu har någon dvs) sen börjar de.
jag hade en skitsnygg läkarstudent som var med och observerade, hoppas du inte har samma "tur"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!