• 1
  • 2
2012-11-05, 19:48
Medlem
Hejsan!

Jag och min tjej har varit tillsammans ett tag nu, vi har jätte bra sex och båda njuter, men hon kan inte komma..

Hon kommer till en njutning men hon kan inte riktigt komma över "kullen" för att få orgasm..

Vad ska vi göra?
Vibratorer?
Citera
2012-11-05, 19:49
Medlem
Gh0steds avatar
Har hon lyckats komma på egen hand eller med andra partners?
Citera
2012-11-05, 19:51
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gh0sted

Satan vilken hemsk fråga att ställa sin partner.
- Lyckades dina andra partners få dig att komma?

Prova skeden och massera samtidigt.
Citera
2012-11-05, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gh0sted

Hon har inte haft några andra partners och hon är inte så säker i sig själv med "pullandet" om man ska vara ärlig

Prova skeden och massera samtidigt.[/quote]

Vi har provat och det är då hon njuter mest, men det är den där "Kullen" som hon måste komma över som sagt :/
Citera
2012-11-05, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Satan vilken hemsk fråga att ställa sin partner.
- Lyckades dina andra partners få dig att komma?

Prova skeden och massera samtidigt.

Vadå?

Att kunna prata om sex (utan detaljer tack!) är en förutsättning och nyckel till bättre sex!!
Citera
2012-11-05, 20:08
Medlem
Gh0steds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdinan
hon är inte så säker i sig själv med "pullandet" om man ska vara ärlig
Där har du en möjlig förklaring.
Citera
2012-11-05, 20:08
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Hejsan!

Jag och min tjej har varit tillsammans ett tag nu, vi har jätte bra sex och båda njuter, men hon kan inte komma..

Hon kommer till en njutning men hon kan inte riktigt komma över "kullen" för att få orgasm..

Vad ska vi göra?
Vibratorer?

Får du smutta mutta, tycker hon om det? om du tränar på det så är det ett säkert kort.
Citera
2012-11-05, 20:21
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villonex
Vadå?

Att kunna prata om sex (utan detaljer tack!) är en förutsättning och nyckel till bättre sex!!

Absolut, så länge det inte är skadligt.
Citera
2012-11-05, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Absolut, så länge det inte är skadligt.

Nej självklart ska man inte "jämföra" eller favorisera med tidigare partners, men man frågar allmänt..

Tror att tjejen måste lära sig själv först och främst vad hon gillar och för det behövs träning på tu man hand
Citera
2012-11-05, 20:56
Medlem
Dixits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolredo
Pumpa på henne hårdare och snabbare

Du är bra i sängen, det hör man ju.

Nej att hon inte komma komma ska du inte alls må dåligt över! Det är sjukt vanligt och mycket av det är säkerligen psykiskt också. Speciellt i början (början kan vara allt från första veckan med en ny partner eller de första åren av sitt sexliv). Att få en vaginal orgasm kan vara något man kan jobba på tillsammans men är väl inget man ska räkna med händer i första taget. Hon borde dels utforska sig själv mycket mer och dels antagligen göra klittan en del av sexet eftersom det kan vara omöjligt att komma annars. Vet du hur du tar på henne tills hon kommer när du inte just penetrerar henne? Öva medan hon känner sig bekväm och lugn. Sedan finns det ju inget som säger att hon är den som kan ta på sig själv medan ni har sex.
Citera
2012-11-06, 00:10
Medlem
Lemon.s avatar
testa med durex orgasm gel '' play o '' asså, helt underbart! gör att tjejen kommer mycket lättare! jag som tjej älskar den!
Citera
2012-11-06, 15:56
Medlem
fenceteeths avatar
Citat:
Hon har inte haft några andra partners och hon är inte så säker i sig själv med "pullandet" om man ska vara ärlig
Och bam, där var problemet. Det många tjejer inte verkar förstå är att om de ska kunna komma med sin partner måste de även veta vad som fungerar när de själva onanerar. Att ligga där och tro att "snart så borde jag väl ändå komma" fungerar aldrig, eller åtminstone sällan. Du kan ju självklart hjälpa till på ditt sätt genom långt förspel osv, men för att verkligen få henne att nå orgasm behöver hon själv veta vad det är som får henne att komma.
Jag menar självklart inte att du ska stressa på henne om att hon minsann behöver börja onanera mer själv, men du kanske kan göra det till en del av sexandet/förspelet genom att t.ex be henne röra sig själv framför dig eller medan du penetrerar henne. Hon lär ju upptäcka något som fungerar och är skönt till slut tycker man ju. Om det är något som är aktuellt kan du ju alltid ösa på med lite dirty talk under tiden, berätta hur mycket du gillar att se att hon tar på sig själv etc. för att uppmuntra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in