Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Ah aggro och Tren är ju big nono haha. Beskriv lite hur du fuckar ur är intressant att jämföra faktist. Kan det komma i typ i Ica kön när någon beter sig som du inte tycker ar lämpligt haha, kanske flashar en Albansk flagga eller UCK flagga haha.
Haha sånt blir inte jag irriterad på, sånt låter jag vara för nationalister och andra nötter som fortfarande lever kvar i psykosen om att det är människornas fel att det är krig, politiken säger jag bara..
t.ex. idag snea jag något grovt när jag satt och sket och dörren stängdes pga. vinden, jag skiter alltid med öppen dörr, men idag gick det utför och det blev en hål i dörren, tyvärr, 500kr fattigare.
Klockan på mitt rum tickade något jävuslkt, nu har jag ingen klocka längre.
Sömnen är åt helvete, somnar typ 2 timmar sen vaknar pigg, och det håller på så hela natten lång.
Av samma anledning försöker jag undvika folkmassor där jag måste träna mig igenom, för då har jag stora problem med och hålla mig lugn, brukar gå utför och det flyger i princip människor till höger och vänster så jag går igenom mummlandes "jävla skitland, ingen respekt för människor här vafan".
mvh