Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-11-05, 13:35
Medlem
En fråga till er som kur "för tidigt" enligt guiden här på forumet, hur har det påverkat er och erat psyke ?
Citera
2012-11-05, 13:39
Medlem
.zemuns avatar
OM jag fick ångra något jag gjort i livet, måste det vara och kurat för första gången i tidig ålder. Smakade på några bollar redan vid 14 årsåldern, satte min första nål vid 18.

Har påverkat mig grovt både psykist och fysiskt. Och om jag fick välja, så hade jag nog varit den gamla jag, 1 jag är serb och tål inte bli tillsagd på ett eller annat vis vanligtvis, med prepp har det blivit ungefär 20ggr värre.

mvh
Citera
2012-11-05, 13:49
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
OM jag fick ångra något jag gjort i livet, måste det vara och kurat för första gången i tidig ålder. Smakade på några bollar redan vid 14 årsåldern, satte min första nål vid 18.

Har påverkat mig grovt både psykist och fysiskt. Och om jag fick välja, så hade jag nog varit den gamla jag, 1 jag är serb och tål inte bli tillsagd på ett eller annat vis vanligtvis, med prepp har det blivit ungefär 20ggr värre.

mvh
ÄSch då du kör ju massa EQ dina knogar mår så bra så, de behöver ju ockjså träning glöm inte det!
Citera
2012-11-05, 13:51
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
ÄSch då du kör ju massa EQ dina knogar mår så bra så, de behöver ju ockjså träning glöm inte det!

Ingen EQ för min del här nej, blir jobbigt med så många ml för och uppnå effekten man vill åt. Nu är det dock tren som är intressant, men också jävligt fuckat för min del. Haha men annars ja, dom får sin träning dom!

mvh
Citera
2012-11-05, 13:55
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ingen EQ för min del här nej, blir jobbigt med så många ml för och uppnå effekten man vill åt. Nu är det dock tren som är intressant, men också jävligt fuckat för min del. Haha men annars ja, dom får sin träning dom!

mvh
Ah aggro och Tren är ju big nono haha. Beskriv lite hur du fuckar ur är intressant att jämföra faktist. Kan det komma i typ i Ica kön när någon beter sig som du inte tycker ar lämpligt haha, kanske flashar en Albansk flagga eller UCK flagga haha.
Citera
2012-11-05, 14:05
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ah aggro och Tren är ju big nono haha. Beskriv lite hur du fuckar ur är intressant att jämföra faktist. Kan det komma i typ i Ica kön när någon beter sig som du inte tycker ar lämpligt haha, kanske flashar en Albansk flagga eller UCK flagga haha.

Haha sånt blir inte jag irriterad på, sånt låter jag vara för nationalister och andra nötter som fortfarande lever kvar i psykosen om att det är människornas fel att det är krig, politiken säger jag bara..

t.ex. idag snea jag något grovt när jag satt och sket och dörren stängdes pga. vinden, jag skiter alltid med öppen dörr, men idag gick det utför och det blev en hål i dörren, tyvärr, 500kr fattigare.

Klockan på mitt rum tickade något jävuslkt, nu har jag ingen klocka längre.

Sömnen är åt helvete, somnar typ 2 timmar sen vaknar pigg, och det håller på så hela natten lång.

Av samma anledning försöker jag undvika folkmassor där jag måste träna mig igenom, för då har jag stora problem med och hålla mig lugn, brukar gå utför och det flyger i princip människor till höger och vänster så jag går igenom mummlandes "jävla skitland, ingen respekt för människor här vafan".

mvh
Citera
2012-11-05, 14:05
Bannlyst
Satte första nålen för ett år sen ungefär, ångrar mig ganska grovt då det påverkade psyket på det sätt att jag behandlade den enda som brydde sig om mig dvs min dam illa, (jag slog henne inte) men blev helt känslokall, dock visste hon att jag brukar, och är även påväg tillbaka till varandra men psyket lär nog aldrig bli sig likt men det är en smäll man får ta. man 20 år.
Citera
2012-11-05, 14:12
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Haha sånt blir inte jag irriterad på, sånt låter jag vara för nationalister och andra nötter som fortfarande lever kvar i psykosen om att det är människornas fel att det är krig, politiken säger jag bara..

t.ex. idag snea jag något grovt när jag satt och sket och dörren stängdes pga. vinden, jag skiter alltid med öppen dörr, men idag gick det utför och det blev en hål i dörren, tyvärr, 500kr fattigare.

Klockan på mitt rum tickade något jävuslkt, nu har jag ingen klocka längre.

Sömnen är åt helvete, somnar typ 2 timmar sen vaknar pigg, och det håller på så hela natten lång.

Av samma anledning försöker jag undvika folkmassor där jag måste träna mig igenom, för då har jag stora problem med och hålla mig lugn, brukar gå utför och det flyger i princip människor till höger och vänster så jag går igenom mummlandes "jävla skitland, ingen respekt för människor här vafan".

mvh
Haha jag döööör av garv. Har en vän från Banja Luka han hataaaaaaaar folksamlingar, svetten börjar rinna ansiktet rodnar och nävarna knyts. Då måste jag allti lugna hnm med och säga "brate nu sansar vi oss nu andas vi". Något med er serber och folkmassor, antalgigen för att ni är så resliga och stora så ni anser väl att den lille mannen ska ha vett och respekt nog att akta sig för den skäggige jätten som kommer. Sjuka jävlar

Akta knogarna bara så du inte slår i något hårt, har själv gjort det misstaget i ett raseriutbrott. Inte lika roligt när ilskan runnit av en och det enda man har kvar en en bruten knoge och sönderslagna köksskåp.

Mvh
Citera
2012-11-05, 14:16
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Haha jag döööör av garv. Har en vän från Banja Luka han hataaaaaaaar folksamlingar, svetten börjar rinna ansiktet rodnar och nävarna knyts. Då måste jag allti lugna hnm med och säga "brate nu sansar vi oss nu andas vi". Något med er serber och folkmassor, antalgigen för att ni är så resliga och stora så ni anser väl att den lille mannen ska ha vett och respekt nog att akta sig för den skäggige jätten som kommer. Sjuka jävlar

Akta knogarna bara så du inte slår i något hårt, har själv gjort det misstaget i ett raseriutbrott. Inte lika roligt när ilskan runnit av en och det enda man har kvar en en bruten knoge och sönderslagna köksskåp.

Mvh

Jävla juggar alltså, det går fan utför så fort lilla minsta blir fel. haha!

Knogarna känns fan stabilera nu på något sätt, dom har fått ta emot en och anna smäll i både bilar, betong och dörrar, så dom är uppskrapade nog att det knappt märks eller känns längre när man slår i något.

Dock är jag nog den enda som fortfarande har vettet kvar och slår sönder saker som mobiler, datorer, dörrar, bilrutor och ps3 dosor när jag blir arg, istället för människor då. Många gånger har min fruga undrat liksom hur jag aldrig bankar på henne utan håller ilskan inom mig och slaktar saker som kostar pengar istället då hon ganska ofta gör mig förbannad, eller så är det nog trennet ihop med serb generna som fuckar, haha!

mvh
Citera
2012-11-05, 14:37
Medlem
standardsvars avatar
Hur kan ni vara stolta över att ni inte kan kontrollera era känslor?

Ligger ganska tungt på tren för tillfället. Ca 2g tren i veckan +primo och proviron. Och ifall jag inte hade klarat av att hålla känslorna inom mig hade jag skämts något oerhört. En riktig man kan hantera sitt eget raseri.

För att hålla mig till ämnet så började jag först kring 22års ålder och har legat på sedan dess. Så många år sedan första sticket. Men har inte märkt några negativa effekter på psyket.
Citera
2012-11-05, 14:43
Medlem
futurepros avatar
Satte min första nål som 17åring, är ett par år äldre idag och känner inte jag har förändrats speciellt mycket psykiskt, inte till det sämre ialfall.

mvh
Citera
2012-11-05, 14:48
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av standardsvar
Hur kan ni vara stolta över att ni inte kan kontrollera era känslor?

Ligger ganska tungt på tren för tillfället. Ca 2g tren i veckan +primo och proviron. Och ifall jag inte hade klarat av att hålla känslorna inom mig hade jag skämts något oerhört. En riktig man kan hantera sitt eget raseri.

För att hålla mig till ämnet så började jag först kring 22års ålder och har legat på sedan dess. Så många år sedan första sticket. Men har inte märkt några negativa effekter på psyket.
Vem säger att någon är stolt? Men ljuger inte som andra, utan är bara 100% uppriktig. Kul för dig att du inte blir sur. Vill du ha en guldstjärna och applåd eller? Med den där attityden du har hoppas jag inte du stöter på någon med bristande impulskontroll och bola i systemet. Kanske ditt käkben som ryker istället för ett köksskåp.

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in