2002-11-21, 10:20
Medlem
Hurmphs avatar
Det stog tidigare att Daniel och Marie skulle va i final, vad tror ni om fljande senario?

Lisbeth ger upp, Marie kommer ter......
Marie blir frste kmpe....vljer ny match mot Inger
Bye bye Inger....
Marie ...Nina......bye bye Nina
Daniel....Janne....sim salla bim

Marie och Daniel i final......he he he
Citera
2002-11-21, 10:49
Medlem
catos avatar
Jag r inne p samma linje, Marie har framstllts som "solskensflickan" trots att flertalet Farmendeltagare har haft och har synpunkter p hennes rlighet. Nu har ocks direktsndningen frn finalen lagts ner, TV4 ville inte st dr med en vinnare som ingen gillade., och utan andra deltagare, det r ju faktiskt fler frutom Blondie/scan/Inger som tycker att Marie r fltorsk, om jag har ftt rtt info s handlar det om flertalet av deltagare. Detta r ju inte frsta tvlingsprogrammet i fyran som r tillrttalagt, man kommer ju ihg "Fngarna p fortet" dr en vimsig skdespelerska :? stod och velade framfr ett hopp en halv dag, framstlldes i TV som 1 min, "Rymmare" som alltid av ngon anledning avgjordes i sista sek. ops: N fyran gr nog allt de kan fr att Marie ska n finalen och sen st dr som vinnare. Den som lever fr se.... :P
Citera
2002-11-21, 23:31
Awaiting Email Confirmation
Den 29 okt skrev jag att Marie och Daniel kommer vara i finalen.

Daniel r nu sker i finalen, s min klla borde ven ha rtt angende Marie.
Citera
2002-11-22, 01:03
Medlem
Nu mste jag erknna att jag inte hnger med!!!

Har inte Marie redan kt ur farmen ?????? Har fr mig jag har sett nt snt p fyllan p en fredagskvll fr nn vecka sedan!!! :?:
Citera
2002-11-22, 07:41
Medlem
catos avatar
:? :? det r ju fyran som gr programmet, har dom vl bestmt att Marie ska finnas i finalen s blir det ju s....... ops: Inte s konstigt att man i det hr lget inte vljer att snda finalen live, det finns ju finalister som ur de andra deltagarnas gon inte r s poppis som de har framstllts av fyran. 8)
Citera
2002-11-22, 14:18
Medlem
User: Unknowns avatar
Och nu r hon visst med igen... Varfr fr deltagare som varit fr dliga, helt pltsligt komma tillbaks till tvlingarna? De flesta dokuspor verkar funka s av nn outgrundlig anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in