• 1
  • 2
2012-11-04, 10:38
Medlem
Tja

Efter lite mkt mdma så blev jag emo och inlagd på psykatriska alllmänavdelningen eller vad det kallas. Folk går förbi så får fatta mig kort.

GE MIG TROLLTIPS! Bajsa i handfaten? Osv
Citera
2012-11-04, 10:38
Medlem
honesttogods avatar
anklaga en personal för att försöka sälja droger
Citera
2012-11-04, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honesttogod
anklaga en personal för att försöka sälja droger

haha!! kan bli nåt! Jag frågade faktiskt nyss om man kunde köpa droger, det skämtet gillade de inte.

Nu vill nån gamling ha datorn men checkar in tråden lite senare, Gimme more tips!
Citera
2012-11-04, 10:52
Medlem
Slug2s avatar
Se till att lägga din energi på att bli frisk istället. Trolla kan du göra när du är utskriven

(Ont: Är detta inlägg ironisk?)
Citera
2012-11-04, 10:52
Medlem
systemcepes avatar
Att bajsa i handfaten är ju inte ens roligt.

Du får göra något mer kultiverat och något med mer baktanke. Har du psykotiska människor där så kan du ju börja spöka för dem, eller lägga ut gamla godispapper, alternativt halvätna skink- och ostbitar (i massor), på deras säng medan de sover så att de får riktig huvudbry när de vaknar. Klistra in aluminiumfolie innanför deras mössor/kepsar och sedan påpeka det till personalen. Ringa in slumpmässiga bokstäver i en bok och ge den till någon att försöka tyda, att det finns ett hemligt budskap bakom det hela.

Där har du något att börja med.
Citera
2012-11-04, 11:25
Medlem
Korvianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemcepe

Du får göra något mer kultiverat och något med mer baktanke. Har du psykotiska människor där så kan du ju börja spöka för dem, eller lägga ut gamla godispapper, alternativt halvätna skink- och ostbitar (i massor), på deras säng medan de sover så att de får riktig huvudbry när de vaknar. Klistra in aluminiumfolie innanför deras mössor/kepsar och sedan påpeka det till personalen. Ringa in slumpmässiga bokstäver i en bok och ge den till någon att försöka tyda, att det finns ett hemligt budskap bakom det hela.

Haha episk shit

Du skulle också kunna sitta i korridoren med en hårtork ifall du hittar någon och blåsa med den på förbigående folk, det skulle se hyfsat konstigt ut
Citera
2012-11-04, 12:41
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Du, det finns andra som bättre behöver platserna på landets psykiatriska avdelning, så jag föreslår att du lägger ner tramset och behandlar dina medintagna och personalen med respekt.
Citera
2012-11-04, 13:21
Medlem
alpha-betas avatar
-Ha högljudda och djupa konversationer med en låtsaskompis. Skratta hysteriskt åt skämt som dim låtsaskompis drar.

-Låtsas få LSD-flashbacks och göm dig i diverse platser, exempelvis under sängen. När sköterskan frågar vad i helvete du håller på med så frågar du om den stora draken är kvar.
Citera
2012-11-04, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av systemcepe

Hahaha så klockrena tips :-D
Citera
2012-11-04, 19:14
Medlem
Bra tips! SKa leta tillfällen att utföra dem!

Utan att outa någon kan jag berätta att vi körde ett pictionaryparti som var tämligen efterblivet. En flugfångare skulle målas och istället målades en rund ring och en alien. Med mera! Aja, när jag blivit utskriven härifrån kan jag berätta det jag ev. kommer utföra, man är ju så övervakad här att skulle jag bli kopplad till detta kontot så fastnar jag säkert nån månad till lol.

Sieg heil!
Citera
2012-11-04, 19:51
Medlem
tycker du ska ta ett avlångt föremål och fäkta i luften nynnandes på star wars. sen är nån läkare kommer ska du skrika no!!! you are not my father!!!
Citera
2012-11-04, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akante
tycker du ska ta ett avlångt föremål och fäkta i luften nynnandes på star wars. sen är nån läkare kommer ska du skrika no!!! you are not my father!!!

Haha hade lätt gjort det om det inte vore för att jag kommer få stanna kvar längre då. Trolleriet måste utföras så att nån annan får skiten för det. Tex så tänker jag nu spara några porrbilder i paint och döpa den till "XXX's runkmapp".
Har druckit lite handdesinfektionsprit så motivationen finns, hehe!

Schkål.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in