2013-04-15, 07:45
Medlem
veyloons avatar
Yes. Jag vet. En bump.
Men jag vet seriöst inte var jag ska ta vägen.

Är mer eller mindre tvingad till att lyssna på radio, på jobb. Och de senaste månaderna börjar fradga bildas i munnen, ögonen blir rödsprängda, epilepsiliknande anfall och otydliga ord mumlas fram så fort den här helvetes jävla låten går på för femte gången på förmiddagen..
I början gillade jag låten. Den var Olle. Gjord till en Uggla. Speciell helt enkelt. Men nu fullkomligt hatar jag den här djävulens hymn, tack vare radio.

Är ni fortfarande lika euforiska? Jag driver pålar genom era själar..
Citera
2013-04-15, 10:11
Medlem
FarbrorKjells avatar
Förfärlig låt, tycker jag.
Att Magnus Uggla framför den gör det inte bättre på något sätt.

Ja, jag har lyssnat på texten, om det nu kommer något påhopp om det.
Citera
2013-04-15, 17:01
Medlem
Oakenshields avatar
Uggla är verkligen en solklar representant för usel musiksmak. Hans gapiga "bababambambam woo woooo!!!" har plågat oss i minst 30 år för mycket.

Hans gapiga cover på Ljungströms låt är inget undantag. Fruktansvärt pinsamt med att hela Sverige satt och bölade hemma och skrev på FB om hur mkt dom bölade till denna styggelse.
Citera
2013-04-19, 17:16
Medlem
hör den i bilen påväg till jobbet, hör den på radion på jobbet, och hör den på radion påväg hem från jobbet. vilket resulterar i ca 5-6 gånger per dag. magnus uggla är en bra artist tycker jag. men att höra på repeat är bara hemskt....
Citera
2013-08-26, 15:35
Medlem
bravehs avatar
"Hook:en" i låten är ett direkt plagiat av Händels "Largo from Xerxes".

Eftersom Händel dog för några hundra år sedan så är det lagligt men riktigt ruttet av Ljungström. Stora artister plagierar inte rakt av

http://open.spotify.com/track/1OMAUQ9y5CjWIXuE8pXN5r

(postar samma i kändisskvaller)
Citera
2013-11-28, 17:47
Bannlyst
Covern är suverän och Magnus Uggla kan fortfarande sjunga!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in