• 1
  • 2
2012-11-03, 23:32
Medlem
kefrenss avatar
Knner mig illa tvungen att gra en trd om Magnus Ugglas fantastiska framfrande av sin cover och rewrite p Olle Ljungstrms lt, Jag Och Min Far.

Njut och lt knslorna flda!
http://www.tv4play.se/program/s%C3%A...deo_id=2236060

Vad var/r era reaktioner? Bra/dligt? Varfr? Bertta vad ni tycker och ni knner!

~kef
Citera
2012-11-03, 23:49
Medlem
Wasinis avatar
Jag gillar bde Magnus Uggla och Olle Ljungstrm som artister och tycker att Magnus Uggla framfrde lten s bra som han kunde, p ett Magnus Uggla-vis. Just drfr hade jag svrt att bli starkt berrd av framfrandet. Jag har svrt att se att Manus Uggla skulle kunna f mig till trar, oavsett vilken lt han sjunger.
Citera
2012-11-03, 23:50
Medlem
endures avatar
Fantastisk vndning frn frra veckans karaoke!
Citera
2012-11-03, 23:50
Medlem
ColaKexs avatar
Magnus frvnade mig ikvll! Han la in knsla i rsten och krde inte de vanliga magnus uggla stuket! Jvligt impad ass
Citera
2012-11-04, 02:10
Medlem
pyro860s avatar
Fick bde rysning och knsla av den nr jag tittade p programet. Brukar inte f det s ofta av musik. Det hr var bra!
Citera
2012-11-04, 02:50
Medlem
Arzos avatar
Magnus uggla - jag och min far

S vad tror ni? Sjlv tror jag det kommer bli en fantastisk hit och ven en stor begravningslt

Helt sjukt vad denna lt kommer t alla dem knsliga punkterna man har. Har man ngon i sin slkt som brjar komma fram mot dden lr kanske ligger p dds bdden s kommer s mnga knslor fram fr denna lt sjlv har jag min morfar som brjrar bli lite rostig om man sger s och denna lten ja fan jag vet ej vad jag ska sga men jag grter ALDRIG av ltar men denna det e sjukt hr fllde jag trar som en liten flicka som har tappat sin ballong helt sjukt hur en lt kan vara s stark som denna
Citera
2012-11-04, 03:03
Medlem
MartinStLouiss avatar
Ha grna med en lnk till lten s det underlttar fr folk som inte har hrt den. Jag tyckte sjlv inte att lten var s speciell men kan tnka mig att det r en lt som mnga kommer gilla.
Citera
2012-11-04, 03:54
Medlem
Sjng han inte bara Olle Ljungstrms lt?

Tycker covers r lite verskattade. Men det r ett lagom trevligt och hjrnavkopplande program.
Citera
2012-11-04, 05:52
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehrlin
Sjng han inte bara Olle Ljungstrms lt?

Tycker covers r lite verskattade. Men det r ett lagom trevligt och hjrnavkopplande program.

Nej, han hade arbetat om texten.
Citera
2012-11-04, 06:00
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=Y55gcq1Qe0k

Klarar tyvrr inte av att lyssna p hans "la la" rst.
Citera
2012-11-04, 08:32
Moderator
Humbugs avatar
Uggla frstrde totalt Ljungstrms msterverk och jag hoppas f slippa hra den lten fler gnger.
Hoppas verkligen inte att det blir en hit - d blir jag tvungen att emigrera.
Citera
2012-11-04, 08:53
Medlem
B.I.s avatar
Tycker inte den var srskilt speciell... Magnus Uggla borde tyvrr lagt av fr ~10 r sedan eller mer och aldrig tervndit till musiken. Han var fantastisk frut men nu knns han bara PR-kt och gubbig.
Riktigt sltt gng i "S mycket bttre" i r.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in