Jag gillar bde Magnus Uggla och Olle Ljungstrm som artister och tycker att Magnus Uggla framfrde lten s bra som han kunde, p ett Magnus Uggla-vis. Just drfr hade jag svrt att bli starkt berrd av framfrandet. Jag har svrt att se att Manus Uggla skulle kunna f mig till trar, oavsett vilken lt han sjunger.
S vad tror ni? Sjlv tror jag det kommer bli en fantastisk hit och ven en stor begravningslt
Helt sjukt vad denna lt kommer t alla dem knsliga punkterna man har. Har man ngon i sin slkt som brjar komma fram mot dden lr kanske ligger p dds bdden s kommer s mnga knslor fram fr denna lt sjlv har jag min morfar som brjrar bli lite rostig om man sger s och denna lten ja fan jag vet ej vad jag ska sga men jag grter ALDRIG av ltar men denna det e sjukt hr fllde jag trar som en liten flicka som har tappat sin ballong helt sjukt hur en lt kan vara s stark som denna
Ha grna med en lnk till lten s det underlttar fr folk som inte har hrt den. Jag tyckte sjlv inte att lten var s speciell men kan tnka mig att det r en lt som mnga kommer gilla.
Uggla frstrde totalt Ljungstrms msterverk och jag hoppas f slippa hra den lten fler gnger.
Hoppas verkligen inte att det blir en hit - d blir jag tvungen att emigrera.
Tycker inte den var srskilt speciell... Magnus Uggla borde tyvrr lagt av fr ~10 r sedan eller mer och aldrig tervndit till musiken. Han var fantastisk frut men nu knns han bara PR-kt och gubbig.
Riktigt sltt gng i "S mycket bttre" i r.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!