2012-11-07, 06:56
Medlem
Romney verkar avsluta med heder som McCain gjorde. Som valigt är publiken förjävligt och buar.
Citera
2012-11-07, 06:56
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Så det är bättre med blandade områden än helt "svarta"? Då borde du väl vara för "rasblandning"?
Områden som är renrasigt svarta är mer våldsamma, det är väl mindre rasism bland renrasigt svarta, eller hur? Med blandad menar jag renrasigt svarta, och renrasigt vita som lever i samma område, och det är när du bor bredvid varandra som rasism kommer per automatik. Alla rasblandade mulatter är ju förstås också mer kriminella än vita.
Citera
2012-11-07, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mahm
Romney verkar avsluta med heder som McCain gjorde. Som valigt är publiken förjävligt och buar.
Tycker dom flesta jublade, några kanske buade men det kan inte varit många.
Citera
2012-11-07, 06:58
Medlem
stainds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Om jag har läst rätt här i tråden är det flera delstater som har haft uppe den frågan är det någon som har koll på vilka de är och hur många det i så fall är som har för avsikt att legalisera dessa droger?

Tror att det var en annan stat som röstade igenom legalisering, dock för medicinskt bruk, det här är vad jag förstår en legalisering helt och hållet.
Citera
2012-11-07, 06:58
Medlem
Tycka vad man vill om Romney men han är ändå en bra förlorare iaf officiellt!
Citera
2012-11-07, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrooveBoost
Tycker dom flesta jublade, några kanske buade men det kan inte varit många.

Ja, det verkar som jag skrev lite väl för tidigt. McCains publik var alldeles förjävlig så att det inte fanns.

Jag tror att Romney föll för samma fälla som McCain gjorde. Båda var hederliga innan de gick med i president valet blev galna inne i valet och blev hederliga återigen när de förlorade. Tråkigt
Citera
2012-11-07, 06:59
Medlem
Rodingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Så det är bättre med blandade områden än helt "svarta"? Då borde du väl vara för "rasblandning"?

Svårt att begripa resonemanget? Han menar att det är ännu värre i helt svarta områden eftersom att det är fullt av dem där.
Citera
2012-11-07, 07:00
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nr11
Jag tror Oregon röstade också, dock nej.

Ok får se hur det går med det i så fall.

Har du någon koll på hur det gick i Kalifornien tror jag det var där man ska rösta om dödsstraffet skall vara kvar eller ej, det var någon artikel om det i aftonbladet eller expressen igår.
Citera
2012-11-07, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BambiCliff
Tycker han ser läskig ut!!

Hahaha jo men så är han ju mormon också? jag menar han dricker inte ens Cola de är klart att han inte kan bli president?!?
Citera
2012-11-07, 07:02
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Mer bedrövade skribenter på Niggermania. Fan också, det är nästan så man tycker lite synd om dem.
Hahahah ooooh their tears are delicious... vad stjärtont de har!

Citat:
Ursprungligen postat av BambiCliff
Tycker han ser läskig ut!!
Han ser ut som en robot med ett chip i hjärnan... känns inte äkta för fem öre.
Citera
2012-11-07, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mahm
Ja, det verkar som jag skrev lite väl för tidigt. McCains publik var alldeles förjävlig så att det inte fanns.

Jag tror att Romney föll för samma fälla som McCain gjorde. Båda var hederliga innan de gick med i president valet blev galna inne i valet och blev hederliga återigen när de förlorade. Tråkigt
Riktigt dålig stil att hålla på så tycker jag.

Jo det kändes ju nästan att det var så!
Citera
2012-11-07, 07:03
Medlem
FetFulElaks avatar
Så mycket för "det jämnaste valet någonsin"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem