Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Varför vill man låsa in sin könstillhörighet i en liten trång bur.
Jag är man för att jag har kuk. That´s it! Däremot så visar jag ofta upp mina känslor, har inga problem med att visa mig känslomässigt svag, gillar kulturella ting och avskyr sport.
Tror du att det är tur, skicklighet eller medfödda egenskaper som gjort att du hittills inte slitits i stycken av det manshatande system som särskilt hatar din typ av manlighet?
Eller är det bara en tidsfråga?
Feministerna (alla sorter) vill låsa in din identitet i ett litet litet fack. De vill inte veta av dina jävla känslor eller vad du vill öht. De har alla verktyg på plats för att börja tortera dig. Det enda som saknas är någon kvinna med minsta lilla incitament för att dra igång det. Har du verkligen ingenting som en kvinna skulle vilja beröva dig? En lägenhet, ett barn, självaktning, något annat som kan sticka någon i ögonen?
Jag skulle säga att du lever väldigt farligt. Undrar om du är medveten om det eller om ditt psyke förtränger farorna för att kunna fortsätta som vanligt. Hoppas du klarar dig! Men allt jag säger är att du kanske borde införliva en mindre naiv syn på kvinnor och deras agendor i din vanliga lunk, och se över vilka sadistiska egoister du släpper inpå livet
- innan det är försent.