Citat:
Ursprungligen postat av Schibsted
Nej, jag är inte övertygad.
Det jag menar är att man ska inte döma folk på förhand, genom gamla läkarutlåtanden om muskelvärk och tuttbilder på fejjan. För att det verkar ju vara det enda som ni går på.
Om man nu ska avfärda hennes historia, så vill jag nog ha övertygande bevisning.
7 inlägg från igår och idag som alla skyddar henne.
Om man ska avfärda hennes historia så vill du nog ha övertygande bevisning? Tror de flesta i den här tråden är överens om vad det lutar åt. Har detta skett enligt hennes historia eller inte får vi nog aldrig veta.
Jag har då aldrig upplevt av alkohol att jag bara kommer ihåg "röster". Är säkerligen individuellt som med alla droger, men det känns lite väl lämpligt att komma med detta.
Tråkigt att hon inte kommer ihåg något i vilket fall. Jag skulle vilja höra hur det gick till att hon hamnade i ån.
Antingen så måste hon ju redan ha varit "nere vid ån" eller så ska dessa rånare ha dragit ner henne dit och puttat/slängt ner henne?
I vilket fall så har inte rånarna "råkat" knuffa i henne. Nog fan har man tid på sig att reagera om man ska släpa henne från gångtrottoaren.
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Hon kanske inte ens minns hur hon hamnade i vattnet.
I en intervju i arbetarbladet så säger hon att hon inte kommer ihåg hur rånarna såg ut. Men hon kommer ihåg att hon hörde röster!