2012-11-05, 01:04
Medlem
pramuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale

På hennes stil kanske, utseende osv.

Aha, jag visste inte att du känner henne personligen. Gör du det, känner du henne personligen?
Citera
2012-11-05, 01:06
Medlem
pramuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schibsted
Snillens spekulerar..

"Hon ser uppmärksamhetskrävande ut på sina facebookbilder"

Vilken 18-årig tjej (som ser någorlunda bra ut) har inte utmanande bilder på fejan?

Grabbar, låt polisen göra sitt jobb och sluta klanka ner på henne.
Kan ni förstå hur en 18-årig tjej mår som, inte nog med att hon nästan blivit mördad nu ska behöva stå till svars för att hon kanske hittat på historien? Jag hade varit väldigt kluven.

Håller med. Vissa av inläggen här verkar vara skrivna av fjortisar. Kan ingen mod komma å rensa allt jäkla trams.
Citera
2012-11-05, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pramus
Håller med. Vissa av inläggen här verkar vara skrivna av fjortisar. Kan ingen mod komma å rensa allt jäkla trams.

Ja. RIKTIGT trams!

Folk som tror de är smarta, och ska hitta bevis på INTERNET.

Tror ni POLISEN jobbar så? "Det har skett ett rån... nu skiter vi i verkligheten... vi lägger fokus på trådar på flashback på INTERNET... ah... hon är en fjortis... som vill ha bekräftelse... DÅ LJUGER HON JU!!"

MENAR ni SNILLEN att alla tjejer som vill ha uppmärksamhet då är IMUNA mot att bli överfallna?

Baserat på hur de UTRYCKER sig? Jag svär en massa, både här och i verkliga livet. Tror ni att efter en våldtäkt att man lugnt och sansat om något vittne säger "det fanns inget gäng" säger "Nämen, på den punkten vill jag faktiskt rikta stark kritik mot dig... bla bla.. bla bla.. <retorik här>."

Gud. Vad. Ni. Är. Dumma. I. Huvudet.
Senast redigerad av Hudsvedan 2012-11-05 kl. 03:12.
Citera
2012-11-05, 03:19
Medlem
Att ni ens ödslar så här KUSLIGT mycket energi på att karlägga OFFRET i historien, och hänga ut henne?

Får krypningar fan.

Särskilt eftersom er logik är 97% (noga räknat) helt åt helvete skev. Ni bygger upp ert case på rent trams. "Ja, hon skrev på facebook om händelsen... ATENTION WHORE... det betyder att HON LJUGER"???

ALLA skriver ju på facebook? Om allt? Alltså... ljuger alla... alltid... med samma "logik".

(Utom jag... med samma "logik"... jag har inte ens facebook".

Tänk att ni personer är mina grannar.

Det vore alltså bättre om hon RINGT sina kompisar? Nej... vänta... om ni fått nys om det hade det varit ytterligare ett "bevis" :P ÅH. Vilka. Pappskallar. Fikarummets dumhet bleknar här inne i kontrast...
Senast redigerad av Hudsvedan 2012-11-05 kl. 03:22.
Citera
2012-11-05, 04:16
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pramus
Aha, jag visste inte att du känner henne personligen. Gör du det, känner du henne personligen?

Nej, men såg bilderna på hennes facebook. Hon gav mig bara det intrycket. Jag säger inte emot att det inte har hänt, men hon ger mig intrycket om att vara en sådan som söker uppmärksamhet på det "sjukare" sättet.
Citera
2012-11-05, 04:24
Medlem
är det bara jag som känner sexuell åtrå när jag läser om sådana här rån på kvinnor? jag blir kåt då jag vet att kvinnor fått veta hut och blivit satta på plats.
Citera
2012-11-05, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
är det bara jag som känner sexuell åtrå när jag läser om sådana här rån på kvinnor? jag blir kåt då jag vet att kvinnor fått veta hut och blivit satta på plats.

Mja... ibland jag vill känna så, bara för att fucka till samhället lite, men jag antar att jag är för mycket nice guy Blir du verkligen på riktigt kåt? Jag mår dåligt när jag försöker bli kåt på det här.

Däremot blir jag alltid kåt när jag läser om våldtäkter och sexuella övergrepp av någon anledning... men meningslöst våld eller ren grymhet... nej

Jag skulle personligen inte kunna våldta någon dock. Jag blir slak bara tjejen blir sur, eller ser ut att inte vilja.
Men jag blir så OERHÖRT kåt när jag läser att någon förgripit sig sexuellt, och fullbordat etc... tänk att verkligen inte ens TA IN att tjejen mår dåligt... att vara så frisläppt djuriskt gränslöst kåt att man t.ex knullar sin egen dotter... eller grannens dotter... etc... smaskigt

Obs, jag är ej pedofil eller våldtäktsman!
Senast redigerad av Hudsvedan 2012-11-05 kl. 05:21.
Citera
2012-11-05, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hudsvedan
Mja... ibland jag vill känna så, bara för att fucka till samhället lite, men jag antar att jag är för mycket nice guy Blir du verkligen på riktigt kåt? Jag mår dåligt när jag försöker bli kåt på det här.

Däremot blir jag alltid kåt när jag läser om våldtäkter och sexuella övergrepp av någon anledning... men meningslöst våld eller ren grymhet... nej
rån och överfall mot svaga individer har något spännande och upphetsade över sig.
speciellt när kvinnor åker på bli utsatt.
jag blir kåt men enligt vissa så verkade hon lägga ur promiskösa bilder och då är det inte lika kul.
Citera
2012-11-05, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
rån och överfall mot svaga individer har något spännande och upphetsade över sig.
speciellt när kvinnor åker på bli utsatt.
jag blir kåt men enligt vissa så verkade hon lägga ur promiskösa bilder och då är det inte lika kul.

Well, whatever floats your boat

Tycker mest synd om att tjejen ska komma in här och läsa allt SKIT folk skrivit om henne, ansiktslösa dårar hon inte ens känner, OVANPÅ det hon varit med om.
Citera
2012-11-05, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hudsvedan
Well, whatever floats your boat

Tycker mest synd om att tjejen ska komma in här och läsa allt SKIT folk skrivit om henne, ansiktslösa dårar hon inte ens känner, OVANPÅ det hon varit med om.

hon borde väl fått sig en läxa nu, och har lärt sig veta hut förhoppningsvis.
behövs att dom tillrättavisas ibland, det ser man på vissa bilder på fejjan.

men det står inget om våldtäkt? klarade hon sig från det?

nja, hon ska väl ge fan i att googla Sif själv då hon troligen redan vet att hon har ett rykte
Citera
2012-11-05, 06:14
Medlem
http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1.5258984-sara-berattar-om-dramat-i-gavlean

Det var Sara, 18 år, som hamnade i Gavleån under natten mot lördagen. Nu berättar hon själv om händelsen i Arbetarbladet.
Citera
2012-11-05, 06:37
Medlem
MassiveBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradstronger
http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1.5258984-sara-berattar-om-dramat-i-gavlean

Det var Sara, 18 år, som hamnade i Gavleån under natten mot lördagen. Nu berättar hon själv om händelsen i Arbetarbladet.

I slutet säger hon att hon inte kommer ihåg hur de såg ut. På FB så har hon ju sagt att det var en ”neger”.

Nej. Jag tror hon snackar skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in