• 4
  • 5
2009-05-16, 17:48
Medlem
Ladybugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Jag tycker att det nästan borde vara tvärtom, lättare med remsor eftersom att det är bara att smeta på en remsa på varsin sida om muttan och sen dra... Men det är kanske bara jag det

Tycker att flytande vax verkar vara lite läskigt.

Om du bara ska vaxa bikinilinjen kan du ju ha såna. Jag menar intim vaxning
Citera
2009-05-16, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladybug
Det var lite klurigt...

För det första var det svårt att få upp en kant (hade inga remsor utan bara vax). Sen var det lite svårt att komma åt och smeta ut överallt. För det tredje var det svårt med disciplinen, gör ju rätt ont, men blir ju bara värre om man gör ett halvt ryck. För det fjärde: Låt det för faaaan inte stelna helt (telefonen ringde). Är nog enklare om man är två rent generellt sett...

Gav upp innan jag var helt klar, men det som blev vaxat blev jättefint. Kan visst tänka mig att prova igen nu när jag fått in snitsen lite.
Känns som att en bild är på sin plats. Bild på halvfärdig vaxning är helt klart inläggsvärdig

Jag tänker mig nåt i denna stilen:
--> http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/i...__virgin_l.jpg
Citera
2009-05-16, 17:52
Medlem
Ladybugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcoroc
Känns som att en bild är på sin plats. Bild på halvfärdig vaxning är helt klart inläggsvärdig

Jag tänker mig nåt i denna stilen:
--> http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/i...__virgin_l.jpg

Haha, riktigt så illa blev det inte. Vaxade utifrån och in och resten rakade jag som vanligt.
Citera
2009-05-16, 18:32
Medlem
Trolldockans avatar
Citat:
Det var lite klurigt...

För det första var det svårt att få upp en kant (hade inga remsor utan bara vax). Sen var det lite svårt att komma åt och smeta ut överallt. För det tredje var det svårt med disciplinen, gör ju rätt ont, men blir ju bara värre om man gör ett halvt ryck. För det fjärde: Låt det för faaaan inte stelna helt (telefonen ringde). Är nog enklare om man är två rent generellt sett...

Gav upp innan jag var helt klar, men det som blev vaxat blev jättefint. Kan visst tänka mig att prova igen nu när jag fått in snitsen lite.
Men va fan var ju det jag sa. Dock lättare med villig pojke.
Citera
2009-05-16, 18:43
Medlem
Ladybugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolldockan
Men va fan var ju det jag sa. Dock lättare med villig pojke.

Tänkte svara att det inte finns nån sån, men så kom jag på att villiga pojkar finns det väl alltid
Citera
2009-05-16, 18:46
Medlem
playmates avatar
Citat:
Om du bara ska vaxa bikinilinjen kan du ju ha såna. Jag menar intim vaxning

Hm, jag låter paint demonstrera hur jag menade
http://img41.imageshack.us/img41/4635/vaxx.jpg
Citera
2009-05-16, 18:54
Medlem
Ladybugs avatar
Haha, snyggt.

Jag använde vaxet du länkade till tidigare, kan inte uttala mig om hur det funkar med strippar.
Citera
2009-05-16, 19:45
Medlem
playmates avatar
Citat:
Haha, snyggt.

Jag använde vaxet du länkade till tidigare, kan inte uttala mig om hur det funkar med strippar.

Tack, jag ska nog ge det ett försök någon gång
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in