Jag tycker att det nästan borde vara tvärtom, lättare med remsor eftersom att det är bara att smeta på en remsa på varsin sida om muttan och sen dra... Men det är kanske bara jag det
Tycker att flytande vax verkar vara lite läskigt.
Om du bara ska vaxa bikinilinjen kan du ju ha såna. Jag menar intim vaxning
För det första var det svårt att få upp en kant (hade inga remsor utan bara vax). Sen var det lite svårt att komma åt och smeta ut överallt. För det tredje var det svårt med disciplinen, gör ju rätt ont, men blir ju bara värre om man gör ett halvt ryck. För det fjärde: Låt det för faaaan inte stelna helt (telefonen ringde). Är nog enklare om man är två rent generellt sett...
Gav upp innan jag var helt klar, men det som blev vaxat blev jättefint. Kan visst tänka mig att prova igen nu när jag fått in snitsen lite.
Känns som att en bild är på sin plats. Bild på halvfärdig vaxning är helt klart inläggsvärdig
För det första var det svårt att få upp en kant (hade inga remsor utan bara vax). Sen var det lite svårt att komma åt och smeta ut överallt. För det tredje var det svårt med disciplinen, gör ju rätt ont, men blir ju bara värre om man gör ett halvt ryck. För det fjärde: Låt det för faaaan inte stelna helt (telefonen ringde). Är nog enklare om man är två rent generellt sett...
Gav upp innan jag var helt klar, men det som blev vaxat blev jättefint. Kan visst tänka mig att prova igen nu när jag fått in snitsen lite.
Men va fan var ju det jag sa. Dock lättare med villig pojke.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!