2012-11-02, 12:54
Medlem
Maledictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zomba9
Man kan vara invandrare också.

Vadå invandrare? Vad har det med åldern att göra? Förutom att de flesta verkar ha en lägre mental ålder än deras fysiska ålder.
Citera
2012-11-02, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maledictus
Vadå invandrare? Vad har det med åldern att göra? Förutom att de flesta verkar ha en lägre mental ålder än deras fysiska ålder.
Invandrare är oskulder med.
Citera
2012-11-02, 13:27
Medlem
Det är väll 2 år efter snittet, alltså inget märkvärdigt alls egentligen. Jag tycker det är en bra ålder, om man är 20 har det mesta fallit på plats och man har en vettigare syn på det en vad man har vid 14-16. Helt klart en vettig ålder 18-20 nån gång, om man verkligen inte vill innan.
Citera
2012-11-02, 13:35
Medlem
Maledictuss avatar
Citat:
Invandrare är oskulder med.

Javisst kan invandrare vara oskulder när de är i 20-årsåldern, de kanske inte har fått möjlighet att våldta något än. Vad har det med diskussionen att göra?
Citera
2012-11-02, 13:37
Medlem
är man så jävla dum man sitter och läser statistik och drar ut medianvärden på när man ska göra ditten och datten i livet är man för konstig för att få föröka sig endå.

typ, åhh, nu är jag 30 - enligt statik jag läst från SCB som sammanställer information om folks privata aktiviteter - som berör eller påverkar absolut ingen annan än dem själva - är det dax att skaffa barn - annars känner jag mig konstig och utanför den svenska gråskalan där alla är likadana.
Citera
2012-11-02, 13:39
Medlem
Citat:
Javisst kan invandrare vara oskulder när de är i 20-årsåldern, de kanske inte har fått möjlighet att våldta något än. Vad har det med diskussionen att göra?
Men det finns integrerade och trevliga invandrare med. Adopterade är exempel.
Citera
2012-11-02, 14:11
Medlem
Maledictuss avatar
Citat:
Men det finns integrerade och trevliga invandrare med. Adopterade är exempel.

Det finns det säkert. Adopterade räknar jag inte som invandrare.

Fortfarande, vad har det med diskussionen att göra?
Citera
2012-11-02, 14:17
Medlem
Citat:
Det finns det säkert. Adopterade räknar jag inte som invandrare.

Fortfarande, vad har det med diskussionen att göra?
Det var dessa jag menade. Det är dessa invandrare som har svårt för att dom tävlar med etniskt svenskar.
Citera
2012-11-02, 14:28
Medlem
Maledictuss avatar
Citat:
Det var dessa jag menade. Det är dessa invandrare som har svårt för att dom tävlar med etniskt svenskar.

Ja? Men om de håller sig till sitt eget folk så behöver de ju inte tävla?
Citera
2012-11-02, 14:29
Medlem
Citat:
Ja? Men om de håller sig till sitt eget folk så behöver de ju inte tävla?
Ja men dom är integrerade invandrare. Kan inte vara tillsammans med alla invandrare. DÅ vissa integrerade invandrare inte är lika religiösa eller har samma kultur som andra invandrare.
Citera
2012-11-02, 14:39
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
För att vi lever i den sexuella dekadensens tidsålder.

Pang, bom, stäng tråden.

Vad är det för speciellt med att doppa snoppen i en kvinnas vagina om man inte satsar på att göra henne med barn? Vad är det för speciellt med att ha sex med en person man kanske inte ens har ett känslomässigt band till?

Det är inte allmänt just sex man ska sträva efter här i livet, utan snarare kärlek. Kan låta lite flummigt men att ha sex med någon man känner starkt för och vice versa slår det mesta här i livet.
Citera
2012-11-02, 15:17
Medlem
Maledictuss avatar
Citat:
Ja men dom är integrerade invandrare. Kan inte vara tillsammans med alla invandrare. DÅ vissa integrerade invandrare inte är lika religiösa eller har samma kultur som andra invandrare.

Förstår inte riktigt vad du snackar om. Integrerade invandrarkillar kan väl ligga med integrerande invandrartjejer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in